Ja man, je had lekker mazzel. Had zelf gauntles, die ik al had, een Suros en wat Shards / Energy. Morgenmiddag nog iemand voor een volle Crota run op Normal? @Rampage wilde iig mee. Edit ; Dus dat is @Graveheart @Rampage @thiez @Frevo
Titan lvl 30 Mijn To-do: Earth, expansie The Dark below, Fist Of Crota, Normal (≥24) fireteam 1-3 Venus, Vault Of Glass, Normal (≥26) fireteam 6 Iemand die iets van bovenstaande wil doen?
Morgen eind middag/avond kan ik gerust mensen helpen met whatever. Zet je GT hier neer en ik zal jou toevoegen. Hard crota gaat hem voor mij nu qua eisen niet worden tenzij er 3-4 ervaren mensen meehelpen. Probleem is namelijk dat er zovaak bugs voorkomen dat fouten echt niet geoorloofd zijn.
Ja, t was nog gelukt! Ik met mn warlock en 't zwaard, en de rest deed lekkere goede damage op crota en de run ging perfect.
Hoi ik meld me ook graag aan voor destiny raid (crota's end en vauilt of glass) Heb 3 characters alle 3 op level 31. Voeg me toe als iemand wil helpen ik heet in destiny Joycin Dankjewel!
Geen idee of jullie al vol zitten, maar ik voel me inmiddels redelijk, dus ik zou wel mee willen. (app me maar even als het kan of niet)
Gisteren m'n eerste raid ervaring opgedaan met een groepje Engelsen. Konden er niet zoveel van, ik was met level 31 het hoogste, maar toch tot Crota gekomen. Dat was echter echt geen doen.. Maar gezellig was het wel!