1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29

    Hier heb je een emmer geld... als jij onze nieuwe COD nou eens een super review geeft, das weer goed voor de verkopen. En als die emmer geld er niet voor over hebt dan krijg je dus 'op waarheid' beruste reviews...

    Anyways... ik laat deze even liggen
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij gaat er inderdaad behoorlijk wat geld onder de tafel door, maar dan heb je het hopelijk wel over games als Call of Duty. Hoe is het anders mogelijk dat IGN CoD Ghosts een 9.0 gaf.

    Bij een game als Dying Light waar niet flink gelapt wordt kan er gewoon een kritische review geschreven worden.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat zeg ik ook als ze net als bij Call of Duty en Destiny even een berg geld onder de tafel hadden geschoven dan was er niks aan de hand geweest. Was het een super goeie game met geen enkel minpunt. Dat is de wereld van de reviewers (niet allemaal maar wel veel vooral de grote zoals IGN, Gamespot, gametrailers etc)...

    Ik weet toch al dat ik mij ook met Dying Light zal vermaken omdat die juist een middelmatige review krijgt (zie Dead Island en Riptide).
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of het is gewoon een mening van een persoon. Er zijn genoeg mensen die Ghost niks vonden en ook genoeg die het wel goed vonden.
    Ligt eraan wie toevallig die game krijgt. En een stuk moet schrijven.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Van de eurogamer review ...

    Jammer... Denk dat ik hem tegen een nice price ooit eens op de kop tik ...
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ben nu zelf toch wel wat voorzichtiger geworden met het aanschaffen van games.

    Ik heb me vermaakt met Destiny en WatchDogs maar voor mij waren het toch games die het mooie praatje en de hype niet waargemaakt hebben.
    En dan de telleurstelling van Halo ... ik kijk wel even uit waar ik mijn geld in steek
     
  7. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik koop sowieso al niet meer full priced games. Bijna alles 2ehands gekocht voor 25 a 30 euro. De enige game die ik waarschijnlijk blind zal kopen is Fallout 4, maar dat is ook eerst afwachten wat het wordt.

    Deze game pik ik ook ooit wel een keertje op voor 2 a 3 tientjes;) Ziet er best leuk uit:+
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo kocht ik mijn games in het 360 tijdperk meestal al via Gamehubs of Play Asia. Regiovrij met wat gekke tekens op de voorkant, maar werkte prima voor €30,-. Tegenwoordig wacht ik vooral omdat de reviews gewoon niet betrouwbaar meer zijn en de games tegenwoordig pas na een paar patches goed werken. De hype is alleen maar erger geworden en de kwaliteit minder.
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand Dying Light al gekocht? Ik zie overal EU release date 30 January staan maar nog nergens in de winkel en overal staat 27 February in websshops. :confused:
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb jij onder een steen gelegen ? ;)

    Disc release is een maand uitgesteld. Alleen de digitale versie is al uit ...
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Tot nu toe vermaak ik me prima met de game, enige minpuntje is wel dat er heel wat klappen voor nodig zijn om zombies of mensen te killen. Zeker als je iemand hebt gevloerd verwacht je toch wel dat na 5 tikken met een stalen buis ze wel dood zijn maar ze staan gewoon doodleuk weer op. Terwijl je de ene keer je ze wel gelijk kapot hebt met 1 hit. :confused:
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik houd game news niet echt meer bij alleen nog maar release dates een beetje. =(
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik neem het je niet kwalijk :D :p
     
  14. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die dying light wil co op spelen op xbox one? Ben meestal savonds rond 21 u online.
    Hier mijn gt: Exochrist of pm me
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm.....de reviews zijn niet super, alles behalve. Maar toch hoor ik van vrienden goede dingen erover. Hoe vinden jullie het? Wat voor missions kan ik verwachten?
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vertel, wat mist er?

    Edit: oh ik snap m al, k pak niet automatisch iedere xbw'er, mensen moeten wel zelf hun gamertag toevoegen
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2015
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vanmiddag stukje meegekeken met de live stream van @Servantes . Zag er toch wel cool uit. En heb ook veel plezier gehad met de twee dead island games, dus ga deze wel halen eind februari ...
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanmiddag een beginnetje gemaakt in mijn eentje. 's Nachts is een hel! Rondrennen en maar hopen dat die beesten je niet zien, op zoek naar een safe-zone :+. Voor de rest voelt het wel een beetje aan als Dead Island, schakelaartje hier, schakelaartje daar, maar dat is voor mij persoonlijk geen probleem. Nu nog even wachten tot mijn coop partners ook zo ver zijn en dan kan ik weer opnieuw beginnen :+.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2015

Deel Deze Pagina