Level 31 is op normal overigens prima hoor @Frevo Zorg wel dat je wapens geüpgraded zijn trouwens. Helpt enorm!
Gisterenavond met randoms leek NM toch wel heel moeilijk, Ir Yut was na 3 keer wel gedaan maar crota was na 2,5 uur nog niet dood. Hoe wel die gasten wel ervaring hadden met schieten dacht ik, want ze leken zo uit 'Manace II Society' te komen
Nogmaals dank aan de heren die mij vanmiddag op sleeptouw hebben genomen. Zelfs met 5 man nog behoorlijk vlotjes gegaan. En als jullie nog een keer iemand nodig hebben.. ik maak graag wat tijd vrij!
VOG normal, was een ramp, gelukkig nog 4 shards eruit weten te slepen. Zitten ze een beetje te bleren 'go right! take the middle!' weet ik veel joh, was pas de eerste keer dat ik het speelde, ken die hele map niet. FOC, dat ging helemaal lame, zitten 2 lvl 31's in de tower om me heen te klieren. Ik invite ze, komen ze nog ook, ik denk wie niet waagt wint, done. Dus VOG normal blijft nog staan voor mij.
Monk, hit me up als je gaat sherpa'en dan wil ik je wel helpen met helpen. Lol. Heb het zwaardberen wel aardig onder de knie. En blinkstrike geoefend. Sent from my iPhone using Tapatalk
@Ironstar moet het maar even aangeven en gelijk ook zijn GT hier neerplempen. Alhoewel ik dan met een vol fireteam wel het liefst VoG hard wil doen.