Speel het hier ook nog dagelijks. Heb nog 3 levels te gaan voor rank 140. Het wordt de hoogste tijd dat ik eens ga oefenen op de test range, want ik kan echt voor geen meter vliegen. Landen op een dak met een chopper lukt nog net, maar dat is het dan ook.
Speel alleen maar BF4. Heb geen Destiny. Hybrid en Waldini zijn we wel compleet verloren aan Destiny..
Battlefield en Premium zijn deze week in de aanbieding (tot en met maandag)! Zeker de Premium Edition voor de twijfelaars onder ons is aan te raden. Normaal gesproken is premium los al duurder dan deze bundel. Je krijgt met premium o.a. 20 extra maps (bovenop de 10 normale), talloze extra wapens, XP boosts, skins, nieuwe gamemodes etc etc. Alleen de wapens zijn die $10 extra in mijn ogen al waard! Vergeet alle negatieve dingen die je hebt gelezen over de launch van Battlefield, alles is inmiddels gefixed en de playerbase is groter dan ooit. Battlefield 4 - $13.20 Battlefield 4 Premium Edition - $24.00 Battlefield 4 Premium los - $20 (Let wel op, als je een Nederlandse disc hebt, werkt ook alleen de Europese Premium. US premium werkt alleen als je BF4 ook uit de US store hebt gekocht) En voor de reguliere spelers onder ons: Fresh meat!
Dus nu moet ik apart euro's op mijn account gaan zetten om die DLC te kopen omdat ik de DLC niet op mijn Europese BF4 kan gebruiken?
Nou ja, als je de Nederlandse disc/download hebt moet je hem inderdaad in euro's kopen. Dit komt omdat er nog wel steeds regio's bestaan in de wereld. Ook al is de Xbox One regio vrij, je kan niet gebruik maken van NTSC downloadable content als je een PAL game hebt.
Ik heb me toch niet in kunnen houden in deze EA sale en heb toch maar BF4 premium editie gehaald voor de Xbox One. Ik speel toch liever op de One en heb op de PS4 toch geen ps plus meer. Zijn er nog mensen die deze game actief spelen en zin hebben om een squadje te maken, voeg me maar toe.
Blijft wel goed om te zien hoeveel BF4 nog gespeeld wordt. Nu online. PC 34,929 PS3 34,560 XBOX360 23,954 XBOXONE 45,646 PS4 48,598
pfff, BF is nu pas klaar met downloaden. Xbox live had problemen. We moeten eigenlijk een avondje afspreken waarin we een XBW squad maken en die hele game afraggen. @ Lijpe Mocro, Same, COD is leuk voor een uurtje of 20, maar ik merk dat ik Battlefield wel mis. Overigens heb ik er zin in om weer alle DLC wapens te unlocken en weer te kunnen ranken. Alleen jammer dat m'n stats volkomen ruk zijn dankzij de 50+ uren die ik in de 360 versie heb gestopt.
Lijkt me leuk, zijn vast wel meer liefhebbers voor hier. Anders kun je ook wel een keer meedoen met onze clan Revo. Die hebben elke avond wel 1-2 squads met alleen Nederlanders online.
Toffe vids. Die #3 zou ik zo maar kunnen zijn, kills maken op Flood Zone in een Little Bird is (voor mij althans) echt easy als je weinig weerstand hebt van de Little Bird van de tegenpartij. Heb daar wel eens een streak van 40 gehad oid. Maar jezus heel deze video zit vol met toffe shit, die #2 was ook tof.
Ik ben nu de DLC maps aan het binnenhalen. Een kennis blijft klagen dat de DLC maps niet werken, dat er ook nooit iemand is wanneer het wel werkt. Maar plenty mensen hebben toch Premium?
De DLC maps werken voor mij altijd wel hoor. Ook kan ik vrijwel altijd een server vinden die vol zit (op de X1). Zeker Conquest met 64 spelers zijn altijd wel 2-3 goed gevulde servers voor alle DLC's. Voor andere gamemodes zoals CQ small, domination, TDM, rush en carrier assault is het soms iets lastiger om een volle server te vinden. Op maandagmorgen bijvoorbeeld ga je op de Europese servers geen volle Rush server op China Rising vinden. Lang verhaal kort, nooit geen problemen. Stats resetten is een beetje lame. Je kunt de werkelijke SPM en K/D altijd wel zien. Alleen je stats op de voorpagina van battlelog worden gereset.
Ik kwam jullie pas tegen (Ypuh met wat maten) we zaten in de enemy partij maar jullie waren goed bezig.
Ik heb je net ook even toegevoegd voor als je een keer mee wil doen. Als je me online ziet op BF4 mag je gerust de party joinen of een invite sturen . Vanavond ook even weer een paar potjes met Rivanov, Hybrid en Assaultpr0 gespeeld op de DLC maps. Was een makkie tot die clan tegen ons kwam spelen .