Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar BF4 is toch al 60fps? Niet locked idd.

    Daarnaast hoop ik wel op een betere grafische vertoning op X1 dan BF4. Want afgezien van wat toffe lichteffecten en bewegende vegetatie is de anti-aliasing wel belabberd slecht.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah. Niet locked. Enige keren dat je 60fps haalt is al je in de middle of nowhere in een bosje gaat zitten. Speel je normaal op 64 man CQ dan schommelt het meer bij de 50.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Battlefield 4 was 720p/60fps op Xbox One en 900p/60fps op PS4.
    Wat ik nu overal lees (berichten van juni 2014) is dat Hardline op beide consoles 1080p/60fps wordt.

    Hoe de Beta morgen is, geen idee. Daar komen we snel genoeg achter via Digital Foundry.
    Zolang inderdaad de AA maar stuk beter wordt. 1080p hoeft niet perse, 900p met een locked 60fps zou al genoeg zijn.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    De beta is op de PC vanaf 10 uur beschikbaar 's ochtends.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Serieus? lol. Ik dacht echt dat BF4 30fps was op consoles. Want als je dit vergelijkt met GTA en COD lijken de fps meer op GTA dan de 60fps van COD, wat imo veel vloeiender is. En daarom zei ik dat het wel mooi zou zijn als BF, dus ook zo vloeiend zou lopen als COD dat kan.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Geen battlepacks meer? Dit 'unlock' systeem lijkt me wel leuk om te doen, maar ik weet niet of het de variatie ten goede komt. Ik vind het altijd leuk om verschillende wapens gebruikt te zien worden in een game, maar als je een wapen echt moet 'kopen' kies je toch al snel voor de betere wapens. Een 3.4x scope uitproberen op een AR kost je dan waarschijnlijk $10.000. Voor dat geld kun je dan waarschijnlijk ook een compleet nieuw wapen kopen.

    Morgen in ieder geval de beta. Lijkt me leuk om te spelen, maar ik zoek nog steeds de grote verschillen met BF4 om hem daadwerkelijk te kopen. Wat dat betreft lijkt Star Wars Battlefront me een stuk leuker. Een game met een unieke sfeer maar wel ontwikkelt door Dice met de Frostbite engine.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Download deze waarschijnlijk toch wel. Misschien schaf ik hem zelfs wel aan als de gameplay me bevalt. Heel benieuwd.

    Lang geleden dat ik met @Hybrid en @Rivanov een BF game heb gedaan haha.. Destiny neemt teveel tijd in beslag :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben zelf ook echt zeeeeeer benieuwd naar SW Battlefront. Benieuwd of het zal aanvoelen zoals de eerste twee op de eerste Xbox. Maar ik bereid me er alvast op voor dat het qua feeling wel echt BF aan gaat voelen. Is op zich niet eens een slecht iets.

    Lichtelijk offtopic, maar ik blijf me verbazen over hoe mensen Destiny nog zoveel kunnen spelen. Het is nou niet dat de game bepaald megavol content zit en het is constant the same damn shit. Ieder zijn ding uiteraard.....maar het blijft me verbazen. :)
     
    WorkingTitle en Ypuh vinden dit leuk.
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben 'm aan het downloaden op Xbox One. Straks na het werk direct aan de slag! :)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.983
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Is toch een open beta?
    Ik zie hem wel staan op de ps4 maar geen download knop ernaast ofzo?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De flinching moet echt een stuk minder. Als je eenmaal geraakt wordt kan je onmogelijk terugschieten. Dus wie eerder schiet die wint. Dat mag niet.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe speelt het verder Hyb?
    En qua graphics?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De movement is wel fijn. Snel en je zit nergens echt op vast. Qua graphics zie ik niet echt verschil. Heeft wel een ander stijltje.
    Frames zijn wel wat smoother. Overall kan de gunplay oke zijn. Maar de flinching is echt te bizar en killed de hele gunplay. De maps zijn wel tof. Maar ik vind de urban stijl altijd wel fijn spelen. En de game is meer infanterie focused.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klinkt niet verkeerd. Zal je straks wel joinen na het werk. :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben nu weer aan het streamen. Een paar potjes. :)
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan alleen pin to home doen op de xbox one. Hoe hebben jullie hem gedownload?

    EDIT: heb het al. Je moet op BETA zoeken.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even snel kijken hier bij een klant. :+
     
  20. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Op de PS4 is hij niet te downloaden nog...
     

Deel Deze Pagina