[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als two handed warrior, welke specialization is het tofst? Reaver, Champion of Templar?

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Game uitgespeeld. Topgame. Hoop dat er veel en grote dlc komt.

133 uur
    Lvl 24
    Inquisition rank 20

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nice! Hoop inderdaad ook op veel en goede DLC. Maar ze mogen van mij met deze kwaliteit er een jaarlijks iets van maken :)

4. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Damn als je even de tijd neemt om naar die bards te luisteren dan zitten er toch echt wel mooie nummers tussen. Ook de Franse versies:)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik in DLC of een vervolg nog wel graag zou zien zijn meer dungeons. En dan vooral wat grotere dungeons vol met traps en puzzels enzo meer van die shit :)

6. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    No thanx, doe mij maar verhalende DLC.

Voor puzzeltjes zijn er zat andere games.

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Waar was die update van vandaag eigenlijk voor ?

8. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dragon Age uitgespeeld.

Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ook wel blij.

Het is jammer dat ik nu weer heel lang moet wachten voordat er een andere RPG game in zo'n formaat op de PS4 komt, maar ik had dit spel puur gekocht omdat er juist op dit moment geen andere RPG games zijn op de PS4.

Ik blijf toch wel bepaalde dingen niets vinden in Dragon Age Inquisition, ondanks dat ik het spel toch wel wilde uitspelen.

Zo blijf ik de combat echt 3x niks vinden. Ik wist eerst niet wat ik moest verwachten, maar het voelt echt alsof je een singleplayer MMO aan het spelen bent. Je hoeft ook helemaal niet op je ammo te letten of wat dan ook. Ook qua wereld vond ik het nou niet echt boeiend eigenlijk. Dan vind ik de Mass Effect serie van deze ontwikkelaar toch wel echt veel en veel toffer:cool: Daar had ik ook bijvoorbeeld veel meer binding met de characters en daar heb ik wel echt alle side missies of wat je ook maar kon doen gedaan:+

Uiteindelijk heb ik me er heus wel mee vermaakt hoor, maar het is nu wel klaar en zal hem niet meer opnieuw gaan spelen. Alleen nu wordt het echt wachten op Fallout 4 of Mass Effect 4, maar ja die games zullen denk ik pas in 2016 komen:oops:

9. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    112 uur, level 24 en eindelijk uitgespeeld en wat heb ik er van genoten

10. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Witcher 3 misschien?? volgende maand O-)

11. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Witcher is toch pas Mei-Juni

12. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    The Witcher komt in Mei ja.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij begin ik richting het einde van de main quest te gaan...:mad:

Net in The Fade geweest. Nightmare verslagen. Quest heet nu: What pride had wrought.

Als ik echt zo ver ben als ik denk, voelt de main quest nog best kort aan vergeleken met DA2. Ben ik echt ver? It's all i wanna know.

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Er komen er nog een paar (kleine) na.

Gister ook eindelijk uitgespeeld; 80 uur en level 21. Niet zo lang als sommige anderen zo te zien, maar eigenlijk begon bij mij rond de 60 uur de aandachtsspanne te verslappen dus ben toen nog voor de Inner Circle quests en resterende main quests gegaan. Ook vallen de hoeveelheid fetch quests na een tijd wel erg op en waren er geregeld nog wat vervelende bugjes (geluid dat soms pas 5 seconden later wordt afgevuurd.) Desondanks erg mee vermaakt, heel veel content en de gebieden zagen er mooi uit.

Nu uitkijken naar de nieuwe Mass Effect...

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan ga ik eerst nog even een paar resterende gebieden af voor wat kleine side quests. Maar inderdaad man, er zitten plenty fetch quests in. Heel eerlijk gezegd vind ik veel van de side quests niet heel erg boeiend ook. Uit een artikel (die zei dat je niet te lang moet blijven kutten in Hinterlands) begreep ik dat je in de andere gebieden interessante side quests ging krijgen, maar ik kan me maar weinig side quests herinneren die me echt wat deden. Niet zoals een College of Winterhold, Thieves Guild, Warrior's Guild etc uit Skyrim. DAI moet het echt hebben van exploratie en gelukkig zijn de meeste gebieden tof om te exploren en mooi. Maar ze kunnen wel wat meer met die side quests doen.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sidequests moet je gewoon zien als een excuus voor exploren en meer loot :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat absoluut. Maar laat al die loot nou mij echt niets waard zijn. Wellicht mijn eigen domme fout....ik ben te lang blijven hangen in Hinterlands. Maar dat is denk ik mijn grootste kritiekpunt aan DAI, dat de side quests niet heel boeiend zijn. Hopelijk zijn die echt fun en diepgaand in The Witcher 3.

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zijn er hier mensen die de multiplayer spelen?
    Ik moet zeggen dat die ondanks het vrij simpel in elkaar steekt toch vermakelijk is om te levelen en te gearen.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja same here. Teveel zoek en vind. Maar goed.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Typisch MMO quests dus. Ik kan er opzich wel tegen, maar als het mij de neusgaten uitkomt, zoals ik met World of Warcraft wel eens heb, dan ben ik er snel klaar mee. Op moment toch niet aan het gamen op de One, wat te druk met andere games o.a.

Deel Deze Pagina