1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het begint aardig triest te woorden de laatste tijd. Nu ook....de friends app zegt dat er 0 vrienden online zijn, terwijl ik in de party zit met een vriend. Ik kan me toch echt een stabielere XBL herinneren met Xbox 360.

    Daar heb jij een goed punt, vooral dat laatste.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Major Nelson heeft dit ook bevestigd dat er al lange tijd problemen mee zijn en dat ze er mee bezig zijn. Major Nelson kan verder er ook niks aan doen.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    In vergelijking met PSN vind ik dat alles behoorlijk soepel loopt...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm..

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=984215
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Prima, als dan gelijk de andere hardware ook wordt ge-updatet, schaf ik meteen een One aan. :thumbs:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zou echt gay zijn..

    Maargoed, mocht het gebeuren ga ik toch niks kopen. Heb daar niet eens de televisie voor
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Na jaren auto subscription is m'n CC en gold vervallen, en i.p.v. dat weer gewoon te activeren dacht ik eindelijk eens wat prijsbewust rond te kijken want als ik me goed herinner waren er verschillende sites die betrouwbaar & snel digitale keys veel goedkoper aanbieden. Iemand ervaringen/suggesties? Moet ik daarbij verder nog op region compatibility letten ofzo?

    Edit: E.g. g2a.com biedt 12m gold aan voor €27, volgens hun eigen rating system van 3th party sellers met enkele honderden tot duizenden goeie sales... Is zoiets betrouwbaar?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
  8. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    En weer zo'n klote preview update aan het downloaden .. 19.15 begonnen en zit nu om 19.52 op 50% van de 2gb. Die meuk gaat dus gauw uit... hier willen mensen toch geen uur op hoeven wachten? en nee heb 90mbs dus t ligt niet aan mn internet
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon afmelden dan als je niet steeds zo update wilt. Verder geen last van downloaden btw eigenlijk. Zo binnen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Op wat voor manier is PSN zo slecht dan? Ik heb zelf nog geen PS4 namelijk. Afgezien van de downtimes, wat is er zo belabberd?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 120Mbit en die updates vliegen hier binnen. Echt binnen paar minuten ben ik aan het gamen.
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Game updates vliegen hier ook binnen hoor.. das geen punt maar die vervelende preview-updates daar kun je soms wel meer dan een uur op wachten.
    Ik ga me hier dan ook voor afmelden , zie in de laatste updates dan ook niet veel toegevoegde waarde...

    Dat ding moet aan kunnen en dan knallen... lekker na werktijd.. en geen uren stom naar een scherm zitten loeren waar de kb's per seconden aftikken voor een domme update dat we nu transparante iconen op het dashboard mogen zien of een of andere vage update voor televisie waar geen ik geen behoefte aan heb.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die vliegen hier ook gewoon binnen.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ook de Preview updates vliegen hier gewoon binnen.. totaal geen problemen.
     
  15. DarkRuleR

    DarkRuleR Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb mijn Xbox One in Instant On mode.
    Dan krijg ik de updates binnen als de One uit staat.
    Heb je er helemaal geen last van.
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Om even mezelf te beantwoorden mochten er nog ooit mensen goedkoop gold zoeken, for what it's worth ik kan in elk geval al één positieve ervaring melden over g2a.com. Euro extra om met Paypal te betalen, maar verder nog steeds maar €28 voor 12M gold. Kreeg de code na een minuut of 2.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien dat ik hem ook es zo moet instellen... vind het alleen geen prettig idee dat een apparaat continue in de standby staat
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatste tijd ineens weer raak met de issues en het is nogal fucking irritant aan het worden, zo'n tijd na de launch en ik begrijp er niks van.

    -Laatst was de controller leeg. Dus ik pak de P&C kabel en doe die erin. Toen ineens leek mijn Xbox One en game wel een slideshow, alles ging idioot sloom en er was gewoon niet mee te werken. Een volledige reboot was nodig.

    -Ineens de laatste tijd wanneer ik een party join, zie ik de cirkeltjes niet, van niemand. We noemen het maar de party bug. Iedereen's NAT is open. Een reboot met instant on verhelpt het weer.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan je eigenlijk ondertussen al je language, voice commands, store in het Engels houden maar gebruik maken van de Nederlandse settings voor OneGuide?
     

Deel Deze Pagina