Vanmiddag aan de game begonnen. En als je je met 1 van de Dead Island games vermaakt heb gaat dat hier ook wel lukken.
Al 1,2 miljoen spelers voor Dying Light Wij moeten er nog officieel op wachten, maar sinds de release van Dying Light vorige week hebben al 1,2 miljoen mensen het spel gespeeld. Best een aardige score als je bedenkt dat hij in veel landen alleen nog maar digitaal te krijgen is. Dying Light is een overlevingsgame die zich afspeelt in een verwoeste stad waar een mysterieuze epidemie heeft gewoed.
Goed om te horen idd. Door dit soort dingen (populariteit) laat toch wel zien dat mensen nog steeds van Zombie games houden en van mij mag Techland er lekker mee doorgaan. Ben ook benieuwd wat Dead Island 2 gaat brengen.
Hoe gaat t met het coop gebeuren in deze game.. Alsk met iemand samen heb gespeeld en ik ga derna verder alleen wat gebeurd er dan als ik weer met diegene ga spelen..??
Yep heb ik ook gedaan. Ik heb nog 1 save klaarstaan om met iemand te coopen, maarjah, iedereen is zo traag!
Lijkt mij wel een leuke game, maar zeker niet full-priced. Wacht wel lekker op een aanbieding een keer
Ja als k m haal dan haal ik de digitale versie van 35 euries denk er nog ff overna maar grote kans dat ik m vnaaf ff binnen gaat halen.. Moet tog wat doen t weekend
Ik vind t spel echt vet!! Gister in "Old Town" aangekomen en wat een verrassing dat die map ook aardig groot is... Had een kleine tweede locatie verwacht maar "Old Town" is een aardig groot gebied om weer te verkennen en te slashen Ondertussen al 30 uur weg in de game en nog genoeg te doen volgens mij