[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Die heb ik ook nooit gebruik haha :p
    Die plan c charged wel lekker snel..
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Plan c is ook voor pve een geniale fusion. Met perfect balance heb je echt een long range fusion in je handen met een hoge impact.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Engrammetje gekocht, hopend op de Ruin Wings voor m'n Titan.
    En ja hoor, Ruin Wings. :cool:
     
    Rampage, Ic3DFire en bulletproof010 vinden dit leuk.
  4. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Sommige mensen hebben altijd geluk..
    Had jij vorige week ook al nie zoveel geluk met dat engrammetje
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Helm engrams, 3 gekocht 2 die ik nog niet had. Zoiets was het wel volgens mij. ;)
     
  6. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Eindelijk de trotse eigenaar van een Fatebringer.
    @Raafie sorry dat je nu wat minder goed kan horen aan één kant.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg ik weer eens een exotic uit een legendary engram. Is het de No Land Beyond. :p
    Wel een tweede bittersteel gekregen van Dead Orbit.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2015
    Raafie en bulletproof010 vinden dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En je hebt meteen de reden waarom er geen heavy ammo te koop is; zo blijven mensen lekker de game opstarten en spelen.;)


    Ik heb alles op lvl 32 (Hunter, Warlock en Titan). Heb alle guns die ik wil (op de Vex na).
    Ik speel alleen nog maar de Raid, voor de rest ga ik andere games spelen. Heb het wel (weer) een beetje gehad met Destiny.
    Nieuwe content duurt me te lang.

    Wel grappig om te zien dat m'n trusty VoC met zijn max 300 zoveel meer damage doet dan de fully upgraded 331 damage auto rifle uit de Crota raid (die met solar damage...naam effe kwijt).

    Met een headshot is het gewoon 524 vs 124.....waarom zou ik gaan schieten met die nieuwe gun?
    Wat is het nut van hogere damage als de impact gewoon zwaar kut is...

    Wat is nou precies die 331 damage van de nieuwe guns? Blijkbaar is impact het enige wat telt?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    No Land Beyond?! :eek: Beste wapen...

    Tis alleen zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten met die Faction Shaders. Die Revenant Shader is echt vet.
     
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Heb de hoop opgegeven met die kut shaders...
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb eerlijk gezegd de hoop met alles in destiny inmiddels wel opgegeven. Snap Bungie gewoon niet en volgens mij snapt Bungie de community ook niet.
     
    Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Je kan gewoon niet verwachten dat je met zon magere DLC als TDB maanden bezig bent. Dat snapt Bungie niet helemaal...

    En om nu alle wapens ineens te gaan nerfen en buffen slaat helemaal nergens op. Auto Rifles zijn nutteloos. Pak dan enkel de Pulse Rifles aan.. Nee, nu is de reden van de wijziging omdat Bungie wil dat er meer variatie ontstaat in het gebruik van wapens... :mad:

    Was het niet beter geweest als alles gewoon de nieuwe DLC stats kreeg? VoG armor vernieuwen naar 31. Vendor gear naar 30. Crota op 32. Ook alle oude pre-DLC wapens en armor behouden.. Zo heb je veel wapens en veel armor om je char echt mee te customizen... Nu lijkt iedereen op elkaar, afgezien van een ander kleurtje.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2015
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Stop making sense!

    Ik denk dat Bungie dondergoeds weet wat ze doen en dat is misschien het probleem ook wel, of ze weten het gewoon ''beter''.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom zou ik doorspelen voor gear die niet beter is dan wat ik al heb?


    jullie moeten ook niet vergeten dat jullie niet representatief zijn voor alle spelers.

    Jullie hebben er al erg veel uur in zitten, er zijn genoeg mensen die al vanaf het begin spelen maar nog geen raid gedaan hebben
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2015
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Neemt niet weg dat een DLC als The Dark Below ontzettend mager is. Ook de oude gear en wapens zijn overschreden met de komst van de DLC. Dat is jammer, want met wat meer variatie maak je het spel ook leuker.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die spelen allang niet meer denk ik.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Tuurlijk wel , er is een enorm grote groep mensen die maar een paar uurtjes per week even 'de opvolger van Halo' speelt.

    Dat zijn niet de mensen die hier in het topic hangen (of op reddit of bungie.net) en zorgen dat ze 6 keer per week raiden en met alle content er meteen boven op zitten, maar die groep is er wel degelijk en die is veel en veel groter dan je denkt
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En heel belangrijk voor Bungie.

    Dit zijn de potentiële lange termijn klanten.

    Hou de game toegankelijk op elk niveau en deze groep koopt met gemak de dlc en of toekomstige delen daar het toegankelijk blijft.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah denk ik het niet. Die zullen rond level 25 wel zijn afgehaakt. "Gebrek aan content en saai"
    Diegene die nu nog "achterlopen" zijn waarschijnlijk de "Christmas noobs." Niet de mensen die de game hebben van september.

    Want die mensen heb ik genoeg in me vriendenlijst. En zelfs nog mee gespeeld in het begin. Maar die waren er na een paar weken wel klaar mee. Waar ik verder ging.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wij hebben een beetje een vertekend beeld van de game volgens mij. De harde kern die elke week raid, altijd xur checkt, altijd nightfalls heeft en vooral heel veel uren in de game steken kijken heel anders naar de game dan de mensen die er minder tijd in kunnen steken.

    Ik besteed minstens drie avonden per week aan Destiny, 2 keer raiden en 1 keer nightfalls en weeklies. Dat is enorm veel tijd , dat kan lang niet iedereen doen. En dat geld voor de meesten van ons hier, wij zijn niet representatief voor de playerbase

    Dat is een andere groep. Dat zijn gamers die wel veel tijd aan hun hobby besteden maar die Destiny gewoon snel niet meer interessant vonden en hun tijd in andere games zijn gaan steken,

    Maar je moet het casual 'af en toe een uurtje spelen' percentage van de playerbase van grote games als dit niet onderschatten.

    Voor mij persoonlijk is het probleem niet zozeer het gebrek aan content, maar het feit dat je er nooit helemaal klaar mee bent.

    Er is altijd nog wat te halen, iets te levelen, een beter armor piece te vinden.

    Maar je bent afhankelijk van RNG, dus je speelt maar eindeloos door

    Gelukkig vind ik het nog wel leuk, lekker beetje co-oppen en ouwehoeren. Maar als je kijkt naar de progressie die je maakt voor de uren die je er in steekt voelt het wel eens alsof je teveel in cirkeltjes loopt.

    Het is dat het een sociale co-op game is, want als het SP was geweest was ik er in september ook klaar mee geweest
     
    AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina