[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    EA BENELUX tweete dat de spelers uit de benelux niet mee kunnen doen aan FUT united. Dat zal toch niet?

2. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Zal Cuadrado nog zakken naar ergens heel erg laag :p

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo verlies dan?Wie zegt dat ik ze weg ga doen,heb er 26 en nog 3miljoen maar omdat ik nooit handel in ifs weet ik ook niet hoelang het duurt voor zon speler in waarde stikgt

5. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Boeiend.. je wint toch niet.

6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    26 is ook veel te veel. Maximaal 10 per speler.

7. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
  8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo teveel?ik zet ze niet tekoop maar wacht gewoon totdat die omhoog gaat

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ja maar stel dat het niet meer omhoog gaat, dan neem je veel te veel risico. Je moet je risico beperken. Je had beter over een aantal spelers kunnen spreiden ipv alles in 1 speler stoppen.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Toe nu toe gaat het haha. Nog niet veel in actie geweest. Wel al een doelpunt haha.

Dn Dave vindt dit leuk.
  11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat zou kunnen inderdaad,ga er wel vanuir dat die stijgt eigenlijk want voor mensen die Braziliaans of liga Bbva willen maken is die wel aantrekkelijk heb ook 9x Sif de bruyne gekocht.coor 300k per stuk,lijkt me dat die gaat stijgen zn stats zijn al super plus waarschijnlijk upgrade nu goedkoop teampje gemaakt
    Gervinho Doumbia Ibarbo voorgoede

12. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Weer geen verstandige zet om SIF De Bruyne nu al te halen. Als je een speler uit het huidige TOTW haalt, doe dat dan op dinsdag of de woensdag zelf. Je beheerst de basics van het traden nog niet helemaal. Ik zie De Bruyne komende dinsdag/woensdag gaan voor 150k ongeveer. Ik denk trouwens niet dat De Bruyne een upgrade gaat krijgen. En je bent gewoon zwaar de lul als Diego Alves een SIF krijgt komende week bij wijze van spreken. Dan gaat hij niet meer boven 50k per stuk uit komen. Reken uit je verlies...

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja ALS zo kun je aan de gang blijven,ik heb het over ps3 prijzen he lijkt me niet dat die dinsdag of woensdag nog maar de helft zal zijn

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Oh PS3, naja dan gaat ie voor 200k dinsdag. Je hebt gewoon niet zo slim gehandeld en nu is het aan jou om er lering uit te trekken.

Edit: komt om 7 uur nieuwe legend. Denk dat De Bruyne dit weekend al voor 130k zal gaan op Xbox.

Laatst bewerkt: 6 feb 2015
  15. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Wat ik niet snap als ik tegen andere mensen online speel. Gaat alles goed het speelt vloeiend spelers doen wat ik wil pasen werkt steekpaasjes komen aan enzo. Soms wat stroeve wedstrijden bij. Maar zodra ik fut tegen vrienden speel doen mijn spelers hartstikke retard.... Een keeper zoals lloris moet toch echt wel kunnen keepen dat hij de korte hoek bij de paal en ong 50 cm ertussen nog 2 x een bal door laat gaat nergens over.... ballen die niet meer aankomen een scheids dat alles tegen fluit. Word hartstikke hard onderuit getrapt in strafschop gebied speler gebleseerd gebeurt dat aan de andere kant krijgen ze alles mee. Ik snap der geen tering meer van van fut af entoe...

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zit nu al op een miljoen verlies op Neymar SIF, houd hem dus gewoon. Hopen op een upgrade.

17. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    EA heeft via een medewerker laten weten dat er meer upgrades zijn dan afgelopen jaar en dat het MINSTENS nog een week laat wachten. EA kennende zal het dan wel maart worden hahaa.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voor de 'lol' drie 15k pakjes gekocht, omdat ik ook niets met de coins doe.

Één shiny speler, 75 rating. Toppie.

Reson vindt dit leuk.
  19. thetiktak92

thetiktak92 Active Member

Leuk Bevonden:
    55
    Oke dit is echt heel vaag, het werkt nu op geen 1 pc in mijn eigen huis. Dus waarschijnlijk komt het door mijn internetverbinding? ik kan het wel openen bij mijn vriendin, alleen thuis dus niet. Wat nogal vervelend is aangezien ik nu dus niks aan me videos kan doen.

20. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    En ik mij verneukt voelen met 'Alleen maar Alaba' erin, moet je je voorstellen dat je na 3 week spelen eindelijk 100k bij elkaar hebt gespeeld en dan krijg je dit.

Nooit meer FUT :p

Siemenn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina