[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan nog. Dan zit je ook al een tijd aan de max. Ook al speel je weinig. We zijn al bijna een half jaar verder. Je staat dan voor de keuze. Raiden of stoppen met het spel.
    En veel zijn gestopt en andere zijn verder gegaan. En zoals ik zei. Diegene die nu nog achterlopen zijn de christmas noobs. En die staan straks dan voor dezelfde keuze. Er zijn echt niet veel casual spelers die vanaf het begin spelen. En dan nog niet geraid hebben.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee Hybrid... Er zijn ook andere opties mogelijk.

    Ik ken zelfs 2 echte vrienden die nu nog steeds Destiny spelen, maar net een weekje level 26 zijn terwijl ze hem sinds release hebben.

    Ze hebben zelfs nog nooit deelgenomen aan een raid, maar indien mogelijk spelen ze graag Destiny als het kan.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeg ook niet dat ze niet bestaan. Zoals ik al zei. Maar dat is zeker geen grote groep.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De toegankelijkheid van de game is waar Activision en Bungie op hameren. Spelers die dlc dit of raid gear dst niet hebben, moeten zich niet dusdanig achtergesteld voelen dat ze bij voorbaat al met Destiny gaan afhaken.

    Dit is jammer voor de diehard fans en harde kern spelers, maar so be it. Deze groep spelers, kan alleen maar groter worden omdat deze Very casual gamers dan enthousiast hun omgeving er enthousiast voor gaan maken etc...
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2015
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat dus gaat veranderen zoals Luke Smith laatst zei op Neogaf. Straks is de nieuwe vanguard gear niet beter dan je oude raid gear bijvoorbeeld.
    Dus ze luisteren naar de harde kern. En zien dus ook dat die groter is en belangrijker is.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar waarom zou het beide niet kunnen? Veel dingen waar de harde kern zich aan stoort zijn niet dingen waar de casuals last van zullen hebben.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En wordt net nog gezegd dat ze dan "achtergesteld" worden. Dat worden ze dus dan.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De enige groep die ik mij voor kan stellen bij dat verhaal zijn pvp'ers en die gaan zeker weten afhaken wanneer er een andere shooter beschikbaar is. De focus van Bungie lijkt idd bij die groep te liggen, terwijl ze in mijn ogen er beter aan te doen om wat meer naar het coop gedeelte te kijken
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me dan weer moeilijk voorstellen dat je alleen destiny pvp speelt, als ik pvp wil doen zijn er veel betere opties (battlefield).
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, ik vind de mp van Destiny erg aanvoelen als een nieuwe Halo en vind het daarom ook geweldig. CoD en BF boeien me niet maar de Destiny mp is juist wel weer boeiend omdat het gewoon anders aanvoelt... echter kun je nog steeds niet echt 32 worden met de mp van Destiny iets wat ik toch wel een kwalijke zaak vind.
     
  11. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Het schietwerk is goed, verder blijft het een schijt grind game om verder te komen.
    Ik haat de PvP en dat er geen matchmaking genoeg inzit. Domme gedans in de tower
    en dan hopen dat iemand iets doet?
    Omgevingen etc. is allemaal prachtig, helaas komt het verhaal niet uit de verf.
    Zodra er een redelijk goede mp shooter komt ben ik weg, en dat duurt nog
    heel lang vrees ik. <gaat verder No Land Beyond upgraden...>
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm, je mag alles aan Destiny afzeiken behalve het dansen
     
    Ron76 vindt dit leuk.
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PVP is echt een aftertought geweest. Je merkt aan niks dat het door de Halo dev is gemaakt.
    De supers zijn gewoon irritant en voegen alleen maar irritatie toe. Zit geen ranking in. Dus je speelt alleen maar voor wat levelen van een beetje gear of mazzel hebben met een drop. Wat ook compleet een zooi is. Daarnaast vertikken ze gewoon op dedi servers te gebruiken. Met al dat geld wat ze hebben. En dat vind ik nog het ergste.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Geloof mij, die groep is enorm! Bungie forum is overspoeld met die gasten
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zow ik heb de DLC gekocht :D kan ik eindelijk weer meedoen, tenzij iedereen weer is afgehaakt :).


    Nog iemand een keer zin om de achievement te halen de raid halen zonder dood te gaan? Ik hoor het graag. Kusjes!
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha wat een timing :p net wanneer iemand zegt "meh, hebben het wel een beetje gezien met Destiny". Voor jou kom ik graag terug hoor shiz xo. Lobi. bericht me <3
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Topper :) volgende week gaan jullie vast wel de raid nog een paar keer doen, dan join ik wel.

    Wie wil er mee die achievement halen van het niet doodgaan in de raid. Als we een groep je van zes hebben, dan kunnen we wel een datum en tijd prikken.
    Laat even weten als je mee wilt doen :).

    Cheers!!!!
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben je al level 30? :+ Wat een antieke Golden Age wapens had je zeg! Probeer zsm de No Land Beyond te bemachtigen. Bazen wapen.

    Laat maar weten wanneer je tijd hebt om de Raid nog een keer te doen. Mensen zat die willen helpen :) Ben beschikbaar.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waldini, niet zo wanhopig doen met je "ben beschikbaar". Jeez :9

    There is only one sherpa monk.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wie speelt dit spel nu nog?
     

Deel Deze Pagina