Wie willen vanmiddag Crota hard-raiden? @Graveheart @Rampage @bulletproof010 @Ic3DFire @Nightbringer Nog meer animo? En hoe laat?
moeten we even kijken ik heb mijn hunter helemaal nog en met mijn lock heb ik alleen crota over.. ( kan met mijn hunter ook wle hard mode mee evt switch ik dan op crota naar mijn lock )
Heren bedankt. Ik waag me met level 30 voorlopig niet meer aan hard Alles op normal wil ik nog wel een keer doen.
Geen probleem je hebt qua gear iig heel wat gekregen. Vanaf nu maar normal doen dan voor shards zodat je kan levellen
Ik heb donderdagavond meegedaan op hard met m'n hunter level 31 (nogmaals bedankt!) Leuk spul gekregen (Abyss Defiant, Word of Crota) maar verder had ik daar volgens mij nog weinig te zoeken. Ik werd ook steeds stiller Fucking mooie tactiek hadden de mannen uitgedokterd zeg! Wat is normal dan simpel eigenlijk. Eerst maar eens zorgen dat ik een keer wat armor krijg zodat ik naar 32 kan. Vanavond eerst nog maar eens normal oefenen met m'n Warlock..
Met Raafie, Madd Monkey, Thiez, Bulletproof010 en NE0 ID Maar echt, je hangt er maar een beetje bij hoor. Heb ik het eerste deel met de lampen overleefd. Ik blij, kijkt er een ogre ook maar vaag mijn kant op en ik ben al dood. Dat soort werk. Maar goed, m'n tweede raid ooit en een heleboel bijgeleerd in ieder geval!