1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Fifa 15 Clubs Spelers Gezocht

Discussie in 'Games' gestart door Looney, 7 feb 2015.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    (weet niet of er überhaupt fifa 15 spelers voor de pc te vinden zijn op xboxworld, maar wou het toch een poging geven)

    Hallo beste lezer(s),

    Samen met nog iemand ben ik een club begonnen, dus op dit moment maar 2 spelers. Via deze weg wil ik proberen om er nog een aantal mensen bij te krijgen.

    Naam Club: Fc Bar and Post. (bleek namelijk na een paar oefenpotjes in een tijdelijke club dat wij daar goed in zijn, inplaats van scoren)

    Verwachting van de club: Aangezien we nog maar met twee spelers zijn is een verwachting lastig te omschrijven. Wil bij deze wel aangeven dat wij puur voor de fun spelen, en fifa clubs niet gaan zien als een fulltime job. Natuurlijk winnen is leuk! Maar het spelen moet ook leuk en gezellig blijven.

    Mocht je willen joinen dan hebben wij wel de voorkeur dat je 18+ bent en gebruik kunt maken van TS en natuurlijk een headset/mic tot je beschikking hebt. Rating van je pro maakt ons niet zoveel uit.

    Selectie van dit moment:
    Origin ID: SirNeverLuck (Cam/Any)
    Origin ID: OostBlokBoys (Spits)
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik wil wel mee doen, ben alleen nog gebanned dus dat moet ik eerst even uitzoeken maar dat is een verhaal voor een andere keer :p.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoor het wel!
     

Deel Deze Pagina