FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat spijtig voor je, @VanDen , dat je de laatste drie(!) races in de Meganes moest missen, en je daardoor niet alleen een paar heel vette races miste, maar ook nípt buiten de top5 belandde. Als aanleiding? pleister op de wonde betekent dit gelukkig wel dat je hierdoor nog een seizoen met Menno mag racen natuurlijk, in een seizoen waarin verder alle andere pro's wel de strijd met elkaar aangaan samen met een net iets minder snelle teammaat.

Ik zal maar niet zeggen wat ik er echt van denk.. Met jullie hoofdsponsor, Supercheap, zou het wel heel makkelijk maken om daar wat grapjes over te maken ;)

Edit: Stukje nuance
    Laat ik benadrukken dat ik niet wil insinueren dat je werkelijk de laatste drie races gemist hebt om expres buiten te top5 5te belanden, denvan. Wat ik tegelijkertijd wel wil meegeven us dat je op mij persoonlijk die indruk wel wekt. Los van het bovenstaande, blijf ik het de vraag vinden, top5 of niet, hoe passend het dit seizoen is om samen met menno ten strijde te trekken, terwijl alle andere topvijfrijders wel pas op de plaats maken, maar dat is ieders eigen afweging. Ik ben alleen zo'n lul die af en toe neer typt hoe hij ergens over denkt :)

Laatst bewerkt: 8 feb 2015
    Divimus vindt dit leuk.
  2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    1. Als ik het zo uitreken met 2 gemiste races was ik ook niet 5de geworden.
    2. Ik wist niet eens dat er een regel was dat de top 5 niet samen mag gaan in een kampioenschap dus dit is nieuws voor mij.
    3. Menno stuurde me een berichtje over de V8 en hierdoor toch wel weer zin gekregen om te racen.
    4. Supercheap heb ik vaker gebruikt dus ik snap je punt niet. Ik heb zelfs de paint gemaakt die ik altijd al wou maken.

Ik heb gewoon een burnout van Forza en ben ook niet eens zeker voor race 1. 8)

Als jullie ons als team niet willen zien dan is dat ook prima en dan maar geen samenwerking met de beste teammaat die ik maar kan wensen.

Laatst bewerkt: 8 feb 2015
  3. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Bij deze voel ik me toch aangesproken over de bovenstaande onnodige reactie. De toon van je reactie schiet bij mij echt in het verkeerde keelgat. Met name je sarcastische eerste deel. Had ik niet verwacht van je. Jammer dat er gezeur moet komen, terwijl plezier voorop moet staan. Met zulke reacties neem je dat plezier wel weg. Komt de sfeer echt niet ten goede. Misschien kun je sommige dingen beter persoonlijk bespreken in plaats van op het forum. Helemaal gezien onze geschiedenis waarbij we alle 3 al lang meerijden en ook teamgenoten zijn geweest.:x|:- Dan had je de achterliggende gedachte kunnen weten.

Zoals Denvan al zei, zal hij wedstrijden missen en ik ook. Voor het teamklassement zullen wij dus ook geen rol van betekenis spelen. Dus maak je vooral niet druk!!!! Wanneer je naar de resultaten van de Renault Megane Cup kijkt zou je de top 5 uit kunnen rollen naar de top 8. Het zit namelijk dicht bij elkaar en vooral de laatste races. Elk team die bestaat uit alleen pro rijders, is een sterk team. Dat houd je toch omdat er meer pro rijders zijn dan am rijders! Nu met de nieuwe regels is de gridvolgorde niet eens bekend en kan elke wedstrijd anders zijn.

Wat mij betreft heb je de plank volledig misgeslagen met je post, jammer!

VanDen vindt dit leuk.
  4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vind het een prima team. Denvan mistte races al voor dat de top 5 regel tussendoor werd genoemd. Bovendien hoorde ik je (Tender) praten over misschien een team met freaky dus echt recht van spreken is er niet... :p

Divimus en Menno88 vinden dit leuk.
  5. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ben geen pro he

6. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Wel:p:thumbs:

7. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha...
    Heb sinds maandag nieuwe stage in Rotterdam. Eindtijden zijn variabel dus weet nooit wanneer ik klaar ben...V8 supercar is ook niet echt een auto waar je zonder te oefenen snel mee kan rijden. Das de reden waarom ik niet meerijdt ;)
    Als de cup op zondag was, dan zou ik mee kunnen rijden en de auto kopen. Dan wachten we maar op Project Cars ;)

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm, teruglezend niet de meest handige post nee. :oops: Sorry jongens:'-(=(
    We zien op de baan wel hoe het uitpakt straks.

asjemenou75 vindt dit leuk.
  9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Gezien t tijdstip wanneer je de post plaatste....
    Paar teveel genomen Stijn?

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Goed, back to V8. Dinsdag de eerste race op Road America. Ik ga vanavond of morgen de OP updaten met alle regels, tijden etc zodat we dinsdag goed van start kunnen. Mensen die er afgelopen dinsdag bij waren weten wat is wat aangezien het gewoon zo goed al die format is.

En voor de mensen die nog willen oefenen aan de hand van een filmpje:

Divimus en Surreallistic vinden dit leuk.
  11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Nog coureurs die vanavond nog wat willen oefenen?

12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Als ik tijd heb ben ik er! Anders morgen.

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik kom niet verder dan 2:21.5xx...

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik mét racelijn 2.23.xxx en zonder 2.24.xxx

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    2:22.770 zonder

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Kijk met wat oefening en de juiste kennis wat rempunten en lijnen betreft kan snel zijn prima zonder lijn. :)

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Nou.... snel.....

Vergeleken met de snelste tijden van de pro's.... 2:19.xxx meen ik.
    En mijn gemiddelde rondetijd ligt zo rond de 2:24.5xx schat ik

Ik ben trouwens benieuwd naar jullie tijden met abs aan. En dan dus ook vol in de ankers gaan

18. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Pro's mogen geen hulpmiddelen=(

Maar ik rijd in de 2.20/2.21 dus verwacht de top 4 ronde de 2.18 hoog / 2.19 laag

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Na heel hard duwen een 2:19,9 gereden waar ik nog 0,3 liet liggen bij de hobbel. Hier en daar kan je wel vroeger op je gas dan je soms denkt, maar als je het dan een keer fout doet verlies je gelijk een seconde.

Zag na mijn snelste rondje 'next rival asjemenou75' staan met een target time van 2:19,1. Ik hard mijn best doen maar lukte niet om wat van die 8 tienden verschil te snoepen, zie ik naderhand dat dat een tijd gereden is met een S799 Zonda! :+ jammer dat je geen leaderboards kan zien per auto.

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Denk dat rond de 19,6 wel de max is. Waarbij de laatste sector de belangrijkste is vanaf het smalle stuk.

Deel Deze Pagina