Ging goed toch Ik ben rond een uur of 2 online @thiez /Mod Let even op het dubbelposten. Is niet de eerste keer dat dit gezegd is. /Hybrid.
Als ik Normal zou gaan doen dinsdag, dan heb ik met Normal meer kans op een Chest? Hard Mode geeft meestal de wapens. Of heb ik nadat ik Normal heb gedaan op de Hard mode ook nog een kans op een Chest? ... ik wil die Chest!
Ik heb alle raidgear nog nodig dus niet huilen .. Ben wel 31 onderstussen,BAM!!! Dinsdag crota en Vog? Wie o Wie?
Ik heb alleen nog maar de chest. Krijg verder alleen maar wapens Morgen visite, dus ik schuif het door..
Ik wil vanavond vanaf 6 uur/half 7 Crota op normal en hard gaan doen. Wie heeft er zin en tijd om te joinen?
Haha nu hebben we iemand laat in de avond en iemand vroeg in de avond. Is er toevallig nog iemand die daar tussenin gaat zitten, om een uur of 9 ofzo?
@NE0 ID Ik zou vanavond vanaf half 8 kunnen... Vorige week ben ik je misgelopen, maar wil deze week graag mee voor Crota op Normal!
NEO en Crazy bedankt voor het helpen met Crota's End, morgen nog even Crota zelf verslaan Maar ik heb Truth gekregen, heb ik ook eindelijk een rocket met tracking Nu op 40% ofzo met levelen Oow en ik kreeg net uit een Nightfall Crest of Alpha Lupi Dus een leuke avond voor mij qua drops!
Ik ook, maar had nog niet genoeg shards Maar door die chest kan ik lvl 32 worden (heb genoeg shards voor 1 raid armor naar max lvl te krijgen). Maar ik wacht vrijdag nog even af in de hoop dat daar nog een upgrade voor mijn Armamentarium Al heb ik nu wel mooi stats op de armor (75% intellect en 100% discipline)... Edit: Vanavond wouden we crota nog even verslaan, wie wil helpen?