Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Grappig dit. Als je terug bladert in dit topic heb ik al eerder mijn mening + argumenten gegeven over de game. Ik gooi niet zomaar iets in dit topic om het af te kraken of de hemel in te prijzen met een paar woorden zonder argumenten zoals Raafie.

    Je hoeft uiteraard niet altijd argumenten te geven, maar de manier waarop Raafie een statement maakt door te zeggen dat het geen Battlefield is irriteerde me een beetje.

    Beter gwn ontopic nu.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet de game heeft genoeg battlefield feel. Mensen zeggen zelfs dat het een mod is. Ik ben eerlijk. Ik vond de alpha niet veel soeps. Ook niet heel veel gespeeld omdat die alleen op de ps4 was. Maar de beta heeft me gewoon goed verrast. Er missen wat key bf features zoals jets, tanks etc. Maar hoe dat ook bf dat is. Het kan ook super vervelend zijn. Zullen we allemaal herkennen denk ik. Hardline gaat een beetje richting de bf3 urban combat ipv the all out warfare op grote maps. Waar er persoonlijk teveel van zijn in bf4. Verder neemt die game zich niet te zo serieus. Eigenlijk zie ik gewoon heel veel overeenkomsten met bad company. Waar iedereen al jaren om vraagt.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  3. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    @Alexknl Kraak ik de game af ? Nee.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik ga hier verder geen energie meer in stoppen, het heeft toch geen zin om hier een discussie aan te gaan. Beter praten we over de game zelf.

    Jij vind de game niks. Duidelijk. Maar wat vind je dan niks als ik vragen mag? Niet om een discussie aan te gaan of de game goed te praten, helemaal niet, maar ik ben wel geïnteresseerd in waarom je het dan niks vind.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Goede vid.

     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit altijd onder B bij mij. Wil graag crouch juist op mijn rechterthumbstick hebben. Voor iedere FPS game eigenlijk.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb de beta ook best veel gespeeld (lvl 49) en afgezien van wat irritaties (weapon balance, hoge ttk) heb ik echt wel genoten. Alleen jammer dat BF bijna tegelijk uitkomt met Bloodborne, maar waarschijnlijk koop ik em direct
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Worden die betastats eigenlijk gereset bij de full version? lijkt me wel toch?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen veel te goed. Net als de M416. Ze hebben meer recoil nodig. Nu zijn het laserbeams met 800/850 rpm en super snelle reloads.

    Wat ook een probleem is btw. Is dat de game waarschijnlijk maar 6 maanden echt actief blijft. Dan is het Q4 en dan komen de echt grote games en Star Wars. Waar toch heel veel BF spelers op wachten. Ik twijfel of ik het geld waard vind voor die 6 maanden.

    Jup.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gebeurt mij na 700u speeltijd nog steeds wel eens, panic knife. Wist niet eens dat je crouch om kon wisselen, ook maar eens doen dan.
     
    inoway vindt dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Open Beta. Dus veel COD spelers. Die denken dat het hier ook werkt. ;)
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, ja. Ik moet altijd lachen als iemand gaat liggen. In 9 van de 10 gevallen maak je jezelf wel een heel easy target voor de ervaren spelers.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Easy headshot dan voor mij.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    hmmja, dat denk ik ook. Zodra Q4 er is zal ik het waarschijnlijk ook niet meer spelen :p Daarvoor lijkt Hardline gewoon te veel op BF4 haha

    Wordt toch een druk jaartje waarin er volgens mij ieder maand wel een toffe game gaat uitkomen. Lekker afwisselen want er zijn verder toch geen shooters die uit gaan komen
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat een heerlijk game! De Alpha kon me niet bekoren maar deze beta, met de name de Heist modus, smaakt naar meer. Ga 'm zeker halen in maart :)
     
    inoway vindt dit leuk.
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet nog steeds niet echt of ik hem moet kopen. Aan de ene kant denk ik. Voor die 6 maanden moet ik het wel doen en is het 60 dollar waard? Maar aan de andere kant speelt het wel gewoon goed en heeft de game veel minder frustratie dan BF4. Net weer even BF4 gespeeld. Zit op iedere steentje vast, tig keer nog steeds achter cover worden neergeschoten en 9/10 keer wordt je door een gadget gekilled of granaat ipv een wapen. Frustratie gewoon zoals support gasten die boven op een gebouw lopen te spammen met een airburst. Enige frustratie die ik heb met Hardline is snipers op de A vlag.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Als ik mij 6 maanden goed kan amuseren met deze game vind ik het geld het wel waard. Ik denk zeker dat ik na 6 maanden de game nog af en toe zal spelen daar niet van. Hardline heeft gewoon game modes zoals Hotwire en Heist die wel apart zijn en die ik zelf nog nooit ben tegengekomen in een shooter. Ik ga hem zeker aanschaffen.

    Krijgt Hardline trouwens ook een soort Premium? Want daar zou ik dan wel over denken of ik die wel moet kopen of niet..
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Doet mij erg denken aan een mix van CS en Rainbow Six Vegas. Jammer dat de beta stopt :p
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Haha, die vergelijking is wel erg ver gezocht qua gameplay in ieder geval. Grafisch kan ik me er nog iets bij inbeelden, maar qua gameplay totaal niet.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele avond weer lol gehad met deze game. Nul frustratie ook. Maar vooral het schiet lekker.
    Alleen jammer van de hackers zoals @assaultpr0. Hij had hittezoekende kogels ofzo in sommige potjes. :p
     
    assaultpr0 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina