Ik wacht zelf alleen nog op Gears en als dat niks wordt boeit 't me echt geen reet meer. Ik wil gewoon weer 's een goede MP game. M'n X1 staat echt nooit meer aan sinds het MCC fiasco. Deze gen valt me sowieso vies tegen!
Welke argumenten moet ik gebruiken dan als ik ergens een mening over geef? Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Blijkbaar is het voor sommigen een soort van uitlaatklep hier en daar zal ik het wel bij laten.
Oh? Ik dacht dat dit topic was voor feitelijke verschillen, niet om je aankoop te verdedigen? Althans, daarom mijn 'Amen' op zijn bericht.
Met Diablo: RoS en Battlefield 4 heeft mijn One dit jaar juist overuren gedraaid en daar komt Fifa dan nog bij. Ik denk dat ik in de 8 jaar dat mijn PC de deur uit is niet zoveel uren online heb gegamed (geen CS1.6 of MMO's meer). De MCC heb ik wel gekocht maar ook niet eens gespeeld, geen tijd voor en geen zin in een game vol bugs. Kortom, smaken verschillen.
Maar dat zijn allemaal multiplats, heb ik ook veel gespeeld maar dan op pc / ps4. Ik voel nog steeds geen prikkel om de x one te kopen. Voor mij zou een nieuwe gears die net zo goed is als de eerste toendertijd een reden zijn om er een te kopen. Voor mij persoonlijk heeft de x1 nog geen system Sellers. De PS4 misschien ook (nog) niet voor velen, maar aangezien ik geen ps3 had me prima vermaakt met TLOU bijvoorbeeld Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat maakt toch vrij weinig uit dat het multiplats zijn? Zolang ie maar niet stof staat te happen, ik speel verreweg het meeste Destiny en dat is ook gewoon een multiplat. Ben het met je eens dat het geen systemseller is maar ik denk er genoeg mensen de keuze van de console gebaseerd hebben op hun vorige console + controller.
Oh nee, als je een PS4 hebt zou ik idd ook geen X1 kopen. Dat is een overbodige luxe. Zo heb ik een X1 gekocht omdat er simpelweg geen Sony exclusives die mij echt leuk lijken. Forza Horizon, Halo en games als Dead Rising daarentegen vind ik wel erg leuk. De enige game die ik echt moet gaan missen is de nieuwe Street Fighter, maar daar koop ik geen PS4 voor. Het zijn met name de multiplats die leuk zijn en daar zitten deze generatie wel wat leuke MP games tussen.
Weet iemand (misschien heeeel toevallig) of het mogelijk is de buttons ( Y, X, A, B) over te zetten zijn in de dualshock 4? Bij de thumbsticks werkte het. Maar kan geen info vinden op da internet of het ook voor buttons geld. Vind de buttons op ds4 niet heel geweldig mooi.
Volgens mij gaat dit niet omdat ze een andere diameter hebben. Je kunt wel losse buttons kopen, dan krijg je zoiets als dit; Spoiler: plaatje Zullen vast nog wel meer mogelijkheden zijn http://www.ebay.com/itm/PS4-Metal-R...-D-pad-Sony-PS4-Controllers-DS4-/221514317464
Haha ja zoiets ook al kunnen vinden, maar die dingen... BLEGH haha. Ik wil nog wel zou maar zeggen de kleuren van de symbolen houden: x - blauw, o - rood etc. Maar die setjes op ebay gaan meestal in hele set van 1 kleur
Dat kan wel blind ja. Als je nog moet kijken welk knopje X bijvoorbeeld is dan is het niet bepaald quick meer.
Nou ik zou het niet weten welke ik nu zou willen aanschaffen. Beide zijn niet verkeerd. Al vind ik persoonlijk dat de beelden, die ik zie op Youtube met vergelijkingen tussen de X1 en de PS4, er op de X1 er iets mooier uitzien. Wat mooiere kleuren. Verder weet ik echt niet wat ik moet kiezen. Mijn oude Xbox 360 games zijn in ieder geval niet te spelen op de X1. Dus misschien de 360 houden en een PS4 er bij kopen. Al weet ik niet of je blij wordt van de GFX als je de next gen gewent bent en je stapt weer terug op een oude console. In mijn vriendenkring is het ook een mengelmoes van PS4 en X1 dus dat wordt dan ook al lastig. Heb net een tijdje zitten kijken naar Killzone op de PS4 en dat is dan wel weer erg mooi. Maar ja. Tomb Raider ziet er op de X1`ook erg gelikt uit. Ik weet het gewoon niet. Moet er nog maar even een tijdje over nadenken.
Heb me 360 niet meer aangeraakt sinds ik de One heb. Zelfde was met de OG Xbox. Iedere keer denk je. Ik ga er nog wel op spelen. Maar gebeurd eigenlijk nooit.