1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik weet dat het laat maar is vast nog wel iemand wakker op zaterdagavond :p

    Ik pack zojuist Williams (BPL CB), als ik zijn stats zo zie dan lijkt dit mij een zeer goede vervanger voor Mangala/Verthongen naast Kompany.
    Wat vinden jullie hiervan, verkopen voor max 20k of lekker in de basis zetten :)
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik dacht eerst dat komt helemaal niet goed met mijn 9x Sif de bruyne had er donderdag 9gekocht voor 300k en zag hem gister al weggaan voor 240,maar nu heb ik ze vannacht toch allemaal verkocht voor 320k,speel dus zon beetje quitte
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Voortaan maar zelf doen wat het beste is want blijkbaar ken jij de markt ook niet goed,Sif de bruyne nu 400k en heb ik er 9vannacht verkocht voor ,3220 schijtzooi..Zie dat if Diego Alves ook langzaam aan het stijgen is
     
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Je moet nu niet frustraties van eigen fouten gaan afreageren op iemand anders die hier iedereen aan wellicht miljoenen winst heeft geholpen. Erg kinderachtig. Je laat jezelf wel kennen.

    Je hebt er gewoon zelf geen pepernoot van gebakken met het juiste moment om in te kopen, echte beginnersfout. En verkopen voordat hij uit packs is, laat staan 1 of 2 weken erna, is weer zo'n enorme fout. Je had er miljoenen op kunnen pakken als je die beginnersfouten niet had gemaakt.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ben even helemaal klaar met fifa!!! Dit slaat totaal nergens op sinds wanneer is dit mogelijk in fifa ??? Een penalty reeks.

    ik heb 4 penaltys genomen 2 gemist 2 gescoord met nog 1 penalty te gaan de computer precies het staat gelijk in score 2-2 allebei nog 1 penalty te gaan computer is aan zet scoort en wint de reeks en ik mag mij laatste penalty niet nemen???? WTFFFFF hoe vertieft is deze game wel niet ???
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil jou niet de schuld geven ik zal ongetwijfeld zelf ook fouten hebben gemaakt maar Sif de bruyne is alleen meer waard geworden dan dat die is gedaald,bedoel alleen dat ik meer naar mezelf moet luisteren verder is je hulp altijd welkom;)
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    De trend met IFs is dat ze dalen gedurende de tijd dat ze in packs zitten en daarna gaan stijgen. Daarin heb ik gewoon gelijk. Dat dit door FUT United anders loopt, kan ik weinig aan veranderen. Het gaat immers om een trend en een trend is niet altijd waar. Dus mijn excuses dat je te veel op mij bent af gegaan, maar ik roep dit op gegronde reden.

    Eigen intuitie is vaak beter. Ik heb het ooit nagelaten om SIF De Gea voor 80k each te laten lopen. Wilde een miljoen aan hem uitgeven. Gaat nu voor 1,3 miljoen each. Had nu dus Pele kunne hebben bijvoorbeeld.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Aha oke ja weet dat de betere ifs alleen maar gaan stijgen daarom dacht ik ook dat Sif de bruyne een goeie investering zou zijn maar geeft niet want zie langzaamaan if Diego Alves stijgen dus hopelijk kan ik daar veel winst op pakken.Dus het beste zou ik bv if Ozil dinsdag of woensdag kunnen halen?lijkt mij wel goeie if ondanks zn lage pace
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Denk dat deze week een uitzondering is. Worden dit weekend namelijk veel te veel packs geopend door FUT United. Verwacht dat de prijs na het weekend gaat stijgen. Maar ik zou lekker afwachen en mocht het dinsdag al gestegen zijn, lekker afhaken. Volgende week weer een kans. ;)
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zet nou een tijdje mijn team te koop voor belachelijke prijzen als ik niet zelf op de xbox speel. Heb yaya toure nou al 2x voor 589K. Nu ook ramires bijvoorbeeld voor bijna 50K. Kan het iedereen aanraden. en als je ze niet verkoopt en je gaat weer op de xbox zet je ze gewoon weer in je team.

    [​IMG]
     
  11. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    WTFFFFFF heb alleen ik hier last van ik win verdomme 6-1 van een speler en einde wedstrijd. Plots connectie weg en verloren te triest voor fucking worden dit dit is de laatste fifa ik heb gekocht....
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Iedereen heeft er wel eens last van, shit happens.
     
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Wow net even Fut United cup ge-aced :D En dat terwijl het de laatste tijd niet zo goed ging met Fifa (in FUT Seasons).
    Helaas bagger in die pack, maar 3 spelers :whistle:
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Iemand ervaringen met deze speler?
     
  15. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt hem toch dan kun je hem toch proberen?
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Whehe, natuurlijk doe ik dat ook maar misschien heeft iemand dat reeds gedaan.
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Lekker in de basis zetten, heb hem zelf gebruikt en ik vond hem een prima speler!
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben overgestapt van FIFA van xbox naar fifa voor ps, dus wil graag mijn futcoins ruilen. Ik heb iets meer dan 720000 coins en zou deze dan graag tegen ps coins ruilen. Ik hoor wel of er interesse is :)
     
  19. Balili

    Balili New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    If quagriaella is 10 k waard nu, had hem in mn pakje gekregen. Zou hij gaan stijgen of moet ik hem.maar gaan verkopen voor 10k :mad:
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Die gaat denk ik niet veel meer stijgen.
     

Deel Deze Pagina