Je hebt helemaal gelijk. Destiny was eerst veel leuker toen ik nog ergens voor speelde. Begint me nu een beetje tegen te staan nu ik alles al heb wat ik wil. Die crux boeit me niet en voor een 3e ghorn te gaan om niet meer te hoeven swappen doet me ook niet meer zoveel. Jammer dat die dlc zo lang duurt maar ik merk wel dat ik minder geïnteresseerd erin ben zonder uitdagingen. Met de dlc zal ik wel weer die hard gaan spelen maar voor nu af en toe nog even mee raiden en nightfall en voor de gezelligheid. Gelukkig komt bloodborne, dying light, borderlands en (hopelijk snel) Rocket league om me bezig te houden.
Vanavond tijdens een hard raid gebeurde dit : Er gebeurde wel meer rare dingen trouwens, geen crystal bijvoorbeeld, geen oversoul.. etc.
Die Ogre is het gewoon spuugzat dat hij steeds binnen een paar seconden wordt afgeschoten. Ik neem het hem niet kwalijk.
Heb ik nu ook een beetje. Heb nu alles wel en geupgrade. Heb de laatste dagen ook niet meer gespeeld eigenlijk. De gameplay is nog steeds prima. Maar geen reden om nog iedere dag te gaan spelen voor "niks" Heb ik al lang en vaak genoeg gedaan. Morgen speel ik wel wat weer met nightfalls etc/
Yep, veel verder dan dinsdag/woensdag ga ik ook niet komen. Het is dat ik meegelopen heb met een paar raids, maar anders had ik Destiny ook niet meer aangeraakt na donderdag. Ach, morgen even de weekly/nightfall en iig Crota normale + VoG Hard checkpoint maken .
Morgen avond ben ik ook wel weer bereid om destiny aan te knallen als er iemand nodig is voor een raid ofso ...
Toch maar 3 verschillende characters maken dan? Of had je dat ondertussen al? Vermaak me prima met Destiny. Nu ik inderdaad alles zon beetje heb hoef ik niet elke dag meer uren te zitten. De DLC is daarvoor gewoon te mager en de Hard Mode van Crota doe ik niet echt voor m'n plezier. @Maddmonkey zei het al. Zodra je het item hebt wat je heel graag wilt hebben is de lol er eventjes vanaf. Ach, morgen VoG, Normal Crota, NF, Weekly... Prima zo. Hopelijk valt er voor @Ic3DFire en @Graveheart een mooie Horn
Jezus kut rng.... ;-) Crota hard mode... Vriend van mij krijgt... Fang of Ir Yüt. Gjallarhorn Raid sparrow Energy Shards En de focking Crux of Crota... Wat krijg ik? Shards... Fuck rng....
De eerste drie Hard Raids kreeg ik vrij weinig helaas.. Daarna alle wapens behalve de Necrochasm. Hoef dat wapen ook niet. Kan de ruimte in m'n kluis veel beter gebruiken.
Zit al ver boven de 3 hoor qua hard modes. Destiny haat mij gewoon... Heb nog steeds geen Black Hammer gekregen, geen Fang of Ir Yüt, geen sparrow, Gjallarhorn, Icebreaker (die heb ik verdomme moeten kopen), thunderlord, heart of praxis fire, FATEBRINGER. Vex kreeg ik pas 2 weken terug. Ik kom om in de tering energy en shards... Kan niet eens meer tellen hoe vak ik VoG en Crota op hard mode heb gedaan.
www.destinystatus.com Die site houdt het voor je bij hoef je niet meer te tellen. Maar ach, jij hebt nog genoeg stuff dus om na te streven. Ik heb alles behalve HotPF van dat lijstje en vaak al heel veel dups ook.