Het is niet mogelijk zoveel quests te maken en er niet flink wat fetch quests in te gooien. Je hoeft amper fetch quests te doen om het spel goed te kunnen spelen.
Ja maar eigenlijk zijn het alleen de main quests die boeiend zijn om te spelen. Had geen kwaad gekunt om ook wat interessante side quests erin te doen.
Gisteren ook gehaald en hij valt niet tegen Kwam er wel na een paar uur achter dat m'n character best wel een rotkop heeft eigenlijk dus vanmiddag maar ff opnieuw beginnen
Maar ook die losse quests, zoals die vent die verstopt zit in dat schilderij. Heerlijk was dat, of een enkele schatzoekers quest, zoals Mehrunes Razor. Alleen had je niet zoveel aan dat wapen, het ging mij meer om de loot en dan vooral vanaf level 23.
Voordat Typisch weer gaat huilen. Ik vergelijk het niet, maar geef een voorbeeld Als ik bijvoorbeeld naar Fallout 3 kijk qua side mssies dan mogen ze van mij meer van zulke side missies in dit soort games doen. Dat waren maar 20 echte side missies ofzo, maar dat waren bijna allemaal boeiende en lange side missies. Ik vond inderdaad ook de main quest missies eigenlijk alleen het leukste om te doen. In het begin waren de side missies nog wel leuk, maar het begon al heel snel te vervelen vond ik. Er kunnen heus wel wat fetch missies in, maar het moet ook weer niet teveel zijn. Dat was in dit spel echt wel het geval.
Ook al was ik klaar met deze game. Toch ben ik gisteren ook weer voor de 2e keer begonnen. Kreeg toch wel een beetje spijt dat ik het spel gerusht had en heel veel dingen heb laten liggen Had nog een ton aan side missies, warmissies en companion missies. Daarbij nog geen 1 draak gedood. Ga nu toch proberen om echt een complete playthrough met romance te doen zoals ik bij een Mass Effect wel deed
Zo, wat is EA toch ook een tyfus club. Ik laad mn savegame van Dragon Age bij een maat. Start hem op, blijkt hij de deluxe editie te hebben. Ach, zou niks uit moeten maken. Ik wil thuis weer verder spelen, moet ik alle deluxe items kopen a bijna 10 euro, omdat ik een keer een savegame daar heb geladen.... Ik heb ze niet eens in mn inventory of uberhaubt gezien. Laat staan dat ik die kut items wil. Nou mooi niet dus. Ik vertik het om ook nog maar 1 cent aan ze uit te geven. Stelletje flikkers. Als ze daar nou een waarschuwing voor geven, maar nee. Dan kom je aan de telefoon met de meest trieste telefonist ooit. Wat een mongool. Klaar met EA. Flikker toch op.
Ben maar weer eens verder gegaan met het spel. Na Skyrim kan ik nu niet weer een toffe RPG links laten liggen. Wel besloten om gewoon voor de main Quest te gaan. Er zijn iets teveel side quests waardoor ik het spel ook liet liggen
Uitgespeeld, na 115 uur. Heb nog wat sidequests open staan en draken om te doden maar dat komt later wel. Nu kan ik eindelijk aan de gang met een andere game.
Ik heb hem nu ook uitgespeeld Spoiler: gebeurtenis na de credits Wat gebeurde er nou met Solas? Ik begreep niet helemaal wat hij met die moeder van Morrigan deed daar.
Gisteren na 8 weken niet gamen weer opgestart. Pffff drama om dan weer in dergelijke games te komen. Niet meer weten hoe je bij de strategy cam komt, wat je uberhaupt aan het doen was etc.... Ik heb trouwens echt de wereld aan gebieden vrij gespeeld waar ik van alles kan doen. Maar alleen die inquistor categorie (bovenaan de lijst met quests) is de main quest toch?
Probeer er doorheen te prikken @Kevf It's worth it. Ik had namelijk precies hetzelfde, maar gewoon volgehehouden en iig de main quest afgemaakt en toch wel een tof verhaal. Het spel heeft best wat mindere kanten, maar de main quest is dat zeker niet.
True. Ik zou als je na wat side missies je verveelt gewoon weer een main missie oppakken. Ik had ook even een periode van een maand of twee dat ik deze game niet aanraakte. En je merkt echt dat je er weer even tijd in moet stopen alvorens je weer helemaal in die game zit. @Maddmonkey Spoiler Ik had dat ook met Solas, geen idee wat hij deed. Leek alsof hij haar doodde en haar 'god' kracht overnam.