Nou, niet dé reden, aangezien deze game ook gewoon op de PS3 verschijnt. Maar het is wel een prima exclusieve titel. En zeker één die ik bij release meteen haal.
Tsja, Titanfall en Horizon kwamen ook op de 360 uit... maar ik denk dat je die games ook het liefst op de X1 wil gaan spelen.
Dat is zeker waar. Nummer 1 op mijn lijstje is Rise of the Tomb Raider, maar die wil ik ook niet meer op de last-gen spelen. Maar ik zou ook niet voor één game een console in huis halen.
Live action serie van Zelda....door Netflix? http://www.allgamesbeta.com/2015/02/wall-street-journal-netflix-is.html
Oh snap! Naast de MS, Sony, Ubi en EA conferences en....Nintendo Direct, zal Bethesda dit keer ook een eigen conference hebben. Als dit geen Fallout 4 betekent mogen ze sterven van mij! We’re hosting our first-ever E3 Showcase in Hollywood, CA on June 14th and we’ve saved some seats just for you, our fans. Feel like a celebrity by attending our most exciting event yet, live and in-person! Keep an eye out – in the coming months we’ll be sharing details on how you can register to attend. Can’t make it out to LA to join us? Don’t worry, we have you covered. On Twitch.TV/Bethesda (Follow here), you’ll be able to tune in on 6/14 and watch every moment live! http://www.bethblog.com/
En alsnog zie ik het niet gebeuren Zal wel Battleborn en Doom zijn waar ze over gaan lullen. Misschien maar dan ook heel misschien een teaser van Fallout 4 op het eind, maar dat zie ik echt niet gebeuren op de E3. Normaal doen ze dat nooit tijdens zo'n grote show.
Maar ze hebben voorheen nooit een eigen E3 show gehad, dus anything can happen. Battleborn is toch 2K?
Maarja, ze houden niet voor niks hun allereerste E3 conference. Wie weet. Een bevestiging van Fallout 4 in welke vorm dan ook is al beter dan helemaal niks.
Precies man. Plus het heeft al zo lang geduurd terwijl iedereen weet dat er echt wel een nieuwe Fallout komt. Vorig jaar had Kotaku toch ook van die gelekte documenten wat duidelijk over Fallout Boston ging?
Na een beetje zoeken ga ik er toch wel vanuit dat de kans zeer groot is dat die toch aangekondigd wordt. Daarbij is het inderdaad hun eerste persconferentie op de E3 en dat moet toch wel speciaal worden. En ze hadden ook een trailer van Fallout 3 laten zien op E3 2008. Dus ja de kans is toch wel zeer groot dat we nu eindelijk Fallout 4 gaan zien