Ik snap het niet helemaal, word de Pi nu alleen als controller gebruikt voor de leds of moet ik perse een Pi als mediaspeler gebruiken? Want op zich lijkt dit me wel een leuke gadget , ik heb er ook echt een geschikte setup voor nu met een volledig witte muur achter mijn tv, maar ik wil mijn Xtreamer ultra niet inruilen voor een Pi
edit:// ik zie in de download links op de site ook gewoon XBMC plugins en een Openelec build staan, dus ga ff googlen of ik dit gewoon kan integreren in mn huidige XBMC setup
Mooiste zou zijn een splitter achter de receiver naar Pi en Tv en de Pi alleen als controller zodat ik dit effect voor alle apparaten heb die op de receiver aangesloten zijn , of nog beter , tv-out > controller
er zijn ook al mensen die voorgeprogrammeerde plug en play setjes aanbieden zo te zien
https://www.indiegogo.com/projects/ambivision-standalone-ambient-lighting-device#home
alleen een beetje jammer dat de opties die ik vind allemaal nog een beetje in de prototype of funding fase lijken te zitten en ik vertrouw die crowdfunded shit nooit zo als het om hardware gaat
misschien nog maar even een maandje of wat wachten om te kijken of 1 van die kant en klaar solutions ergens in een webshop te scoren gaat zijn.
Want voor 1 device wat ik of achter de receiver kan hangen of alleen op de video output van mn tv aan hoef te sluiten en dat meteen werkt heb ik wel wat over
Denk dan alleen wel dat ik een aluminium framepje maak voor de leds en dat achter de tv hang, dat plakken van led strips op mn tv zie ik niet zo zitten
Laatst bewerkt: 4 feb 2015