[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm

    "Thanks for playing. Thanks for sharing. And thanks for waiting patiently for the next game update. We’re excited to tell you about what it holds in store for Strikes next week"
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo he! daar zat ik sinds launch nou al echt op te wachten! Ik kan echt niet wachten om nu de game weer te spelen en dan mijn rep per faction zien. 10/10 update
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Godverdomme @Hybrid ... Y u SO snel?!

    Heel benieuwd... Kan van alles betekenen natuurlijk. Dan maar tot volgende week wachten :)

    Dit is DE update @Maddmonkey ... hier ga ik in ieder geval tot HoW mee zoet zijn!
     
    Raafie vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snel? De update is al 15 min online. Heb nog per se gewacht ook. :p

    @Maddmonkey niet zo he. ;)
    Vind het prima dat ze het toevoegen. Was gewoon vraag naar. Dus prima.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus haha.. Normaal gesproken komen die updates rond 1 uur in de nacht. Voor de rest een magere update met een leuke toevoeging! Ben alleen wel benieuwd wat ze met de Strikes van plan zijn :eek: Radiant Materials? Betere rewards of gewoon een menuutje waarin alles bijgehouden word.... HYPE TRAIN!


    :+
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Een normale rotatie van strikes ipv 10x achter elkaar dezelfde.
     
    Ic3DFire en Rampage vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is prima als het een toevoegingje is. Niet als het de main selling point is in een weekly.. Zijn dingen die er best in kunnen, maar c'mon een 'interview' met popi jopi henk die met zijn super idee kwam om dat toe te voegen? Fucking overdreven en verder weer lekker van alles negeren. Of weer zeggen "Soon".
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dat tsja. Ben sowieso geen fan van de weekly updates en de manier van schrijven. Heb liever dat ze gewoon out of the blue wat twitteren of ergens posten.
    Van. Dinsdag voegen we dit toe. Klaar.
     
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    It's all about the hype.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Terwijl dit juist tenenkrommend is. Dit is waarom zoveel mensen ook afhaken, want je hoort maar niks en niks en dan komen ze met een lullige toevoeging wat prima is (maar echt niet noodzakelijk voor het voortbestaan van de game) en dan doen ze net alsof ze vuur ontdekt hebben..
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het had er vanaf het begin af aan in kunnen zitten, zeker. Dit was waarschijnlijk makkelijker ontwerpen/implementeren dan het fixen van de Heavy Ammo bug. Het is een kleine, maar prima toevoeging.

    Misschien verwachten we heel veel van een ontwikkelaar als Bungie? Concept Destiny is voor een console best uniek (denk ik?). Een online shooter met wat MMO elementen. Het spel is nog geen jaar oud. Ben benieuwd hoe het er september 2015 voor staat.

    Vind de Weeklies altijd mager. Hetgeen wat ik graag lees zijn die updates van Luke Smith, die designer. Daar heb je ook echt wat aan. DeeJ is gewoon iemand die de ondankbare taak heeft nietszeggende zooi naar buiten te brengen.

    Bungie laat teveel dingen in het duister, zeker met betrekking tot de fixes. Daar zouden ze, IMO, meer mee moeten doen in een Weekly Update :)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa, ik vind dat je best meer mag verwachten en de verwachting wordt ook alleen maar groter als ze vaag blijven doen over alles. Wees eerlijk en direct en klaar. Dat doen ze niet en dus krijg je dat men er na een tijd ook gewoon klaar mee is.

    edit: dit is het meest toffe aan de weekly update vind ik:

    Op ongeveer 10:20 is te zien dat Eris Morn een Warlock was. Dat mysterie is dus ook weer opgelost :+
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Waar doen ze dan zo vaag over? Op dit moment hebben ze gewoon alle info gegeven die er te geven valt.. Dan is zo'n kleine toevoeging in 't spel op dit moment het enige dat ze kunnen toevoegen in de weekly update. Niks negatiefs aan, aan deze weekly als je 't mij vraagt.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Over zeer veel belangrijke veranderingen door de guardians. Enige dat ze bijvoorbeeld over vault space gezegd hebben, is "we know you want it". Zeg gewoon waar je mee bezig bent. Dat houden ze dan in het donker en dan gaan ze het hebben over kleine randzaken waar volgens mij niemand een gat van in de lucht springt.

    Ik heb het al eerder aangegeven en blijf het zeggen. Bungie snapt volgens mij geen zak van de community en is nog blinder dan een mol op dit gebied (en traag als een slak wat betreft updaten)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat moeten ze zeggen dan als ze misschien niks te zeggen hebben. Voor de heavy ammo bug hebben ze een datum ongeveer zoals ze zeggen. Maar waarschijnlijk voor de vault probleem nog niet.
    Dus dan kunnen ze niet veel zeggen in een update. Ze kunnen wel zeggen. "working on it" maar ja of dat iets toevoegt.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Transparant zijn is een belangrijk onderdeel van communicatie. Tot nu toe wordt er ook niet over gesproken door iemand van Bungie.

    Ik snap best dat veel van de requests zaken zijn die lastiger zijn, maar Bungie communiceert er op geen enkele manier over. Een lijstje waarin de meeste requested features genoemd worden, kan al heel veel schelen.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb in dit geval liever dat ze zeggen dat ze er mee bezig zijn dan dat ze zoals Rockstar zeggen : Heists are coming! ... ondertussen wachten we daar alweer bijna 2 jaar op. Vooralsnog weten we niet hoe Destiny in elkaar steekt kwa codering. De Vault vergroten is misschien lastig. Heavy Ammo vergt wat nieuwe programmerings regels.. en wie weet wat er allemaal nog voorbij komt.

    Misschien liggen de verwachtingen ook te hoog? ;)

    Er ontbreekt veel en er zijn dingen echt behoorlijk "kapot" ... maar het speelt ontzettend lekker.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben het past net gezegd over die vault problemen. Ik hoef dan niet iedere week te horen dat ze er mee bezig zijn. Dat weet ik ook wel.
    Ben geen fan zoals ik zei van de weekly updates. Waar ze toch iedere keer wat moeten zeggen. Heb liever dat ze gewoon in de zoveel tijd een update plaatsen met meer info. Dat voelt imo altijd beter. En ze mogen iets meer op andere fora verschijnen en twitter. Deej is wel vaak op reddit. Maar kan niet zoveel zeggen. Luke Smith laatst op Neogaf. Dat was goed. Over de TDB exotic upgrades etc. En dat ze dat niet meer gaan doen op die manier. Maar overal vind ik hun communicatie niet slecht ofzo. Enige die het beter doen momenteel is DICE LA met BF4. Van games waar ik ervaring mee heb.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Luke Smith kan inhoudelijk ook meer informatie geven omdat hij weet wat er speelt. DeeJ moet het doen met wat restjes want die zal denk ik ook niet teveel weten inderdaad ;) Voor Bungie is dit ook allemaal nieuw. Een ontwikkelaar als Bungie zal daar ook in moeten groeien. In het half jaar dat dit spel uit is speel ik het nog met plezier. Overigens mogen ze de Weekly Updates zeker wat boeiender maken en de speler er meer bij betrekken. Ik neem ze in ieder geval niet veel kwalijk. We moeten het er helaas maar mee doen.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind de communicatie niet slecht, maar vooral mager en onwetend. Kan komen dat Deej gewoon geen fuck weet en dat ze achter de schermen met dingen bezig zijn, maar ik vind het wel storend op deze manier.

    Misschien.. Misschien ben ik ook wel gewoon opgebrand. Klaar. Het is echt ontzettend lastig om ook nog maar 1 reden te bedenken om de game aan te slingeren nu.
     

Deel Deze Pagina