[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Laatst voor de grap een demon deck gemaakt en win er toch nog aardig wat potjes mee :)
    Werkt niet goed genoeg voor de ladder maar wel grappig.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Twitchlink

3:38:00

Eindelijk een game kunnen spelen tegen mn favo HS streamer! <3

En ja ik mis lethal, i suck at this game. Terwijl ik hem nog wou rushen ook omdat ie kwa tempo mij niet meer kon bijhouden lol. Hij verneukte z'n coin tegen mn Ogre haha en toen had ik de game in de pocket.

Laatst bewerkt: 4 feb 2015
  3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lopen streamsnipen? :p

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee was gewoon toeval dat ik hem tegenkwam. Wist niet eens dat hij terug was van vakantie.

Als je ghosten bedoelt. Had waraxe op turn 2 totaal niet zien aankomen. Meestal coin je gewoon je axe tegen zombie chow. Vandaar dat ie een easy juggler kill kreeg.

Had Dr Boom in mn hand op turn 7 en speelde Sky Golem vanwege Brawl en BGH(2 kaarten die hij niet had). Dat waren 2 outs voor hem. Normaal is Boom beter maar Sky Golem geeft me tenminste nog een minion na brawl.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Was niet echt erg dat je lethal miste aangezien je hem helemaal sloopte :thumbs:
    Wat was je decklist?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen idee had de list net gemaakt lol. Twijfelde tussen handlock of pally omdat ik alleen maar hardcounters tegenkwam voor mn warrior. Had gewoon een Pally gemaakt met veel random shit dat ik aan het uitproberen was. Double Ogre brute moet volgens mij sterk zijn in pally. Je speelt dan 2x Peacekeeper en 2x Ogre Brute en 2x Muster in je 3-slot. Iedereen verwacht Muster for Battle op 3 dus het is een leuke verassing.

Daarnaast destroyed Ogre Brute veel classes. Warrior kan het niet axen, mechmage kan het niet frostbolten of mee traden met spidertank. Rogue kan het niet killen met deadly etc. Beste neutral 3-drop in de game imo.

Laatst bewerkt: 5 feb 2015
  7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Pally is niet langer een moeilijke matchup voor mij lol

Bloodknight is ook goed tegen mechmage vanwege annoy-o-tron. Combo druid blijft altijd kut helaas.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik denk nu komt het, 12/12 bk ofzo. Komt ie met een 6/6 aan :'-(

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met mijn Paladin deck ben ik ook bezig aan een lekkere reeks. Ik heb die Ogre Brutes erin gedaan. Daarnaast natuurlijk de combo Muster for Battle en Quartermaster. En ik heb Malorne en Cairne gedisenchant om een Dr Boom te kunnen maken. Ik ga nu als een trein :thumbs:

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben nu aan het kutten met een pyro/auctioneer warrior met gnomes en yetis voor spareparts. U jelly rogue?

1/6 of 1/12, same shit lol.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Werken die Ogres voor je? Ik speel nu ook pally maar met een coqhammer, 2x chow, 2x defender of argus, 2x lay on hands, 2x skygolem, tirion plus kt en maar 1 equality. Het is eigenlijk een late game pally met meer minions ipv controle spells zoals andere controle pallys.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, het is wel een goede 3 drop. De tegenstander gaat toch vaak zijn eigen minions traden. En het is grappig dat die soms taunts negeert, kan erg handig zijn.

Ik vind het wel lekker om met een deck te spelen die in het begin wat minions kan droppen. En qua late game heb ik altijd nog Sylvanas, Dr Boom, Ragnaros en Alexstrasza.

Ik speel maar 1 keer Lay on hands, dat vind ik wel genoeg. Het enige gemis in mijn deck is Tirion. Die is eigenlijk onmisbaar. Van rank 20 naar rank 11 ging als een speer. Nu begin ik wat vaker te verliezen, maar ik win nog best vaak van een Mech Mage.

Mijn favo deck blijft wel controle Warrior, al moet ik vaak tot beurt 4 of 5 wachten totdat ik een fatsoenlijke minion kan spelen. Dat is wel eens funest tegen aggro decks.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zoo is kut, Shaman burn is ook vaak een loss en mechmage dat correct gespeeld wordt is vaak een loss. Hunter is een joke haha. Druid combo is onmogelijk lol.

Warrior is goed tegen:
    Face Hunter (hilarisch om te zien hoe ze je face proberen te burnen, ze hebben geen kans met hun one toughness minions. Explosive trap helpt je alleen maar met armor smith en accolyte)
    Oil Rogue
    Ramp druid
    Demonlock
    Freezemage (Kan je bijna niet verliezen)

Zwak tegen:
    Paladin (controle is nog moeilijker)
    Mechmage
    Combodruid (vaak een autoloss)
    Shaman mechburn
    Zoo

50/50:
    Midrange Hunter
    Handlock

In de huidige meta zijn de moeilijke matchups populairder dan de makkelijke, dus momenteel is warrior geen goede keus. Het is me nog niet gelukt om een build te maken dat Combo kan verslaan. BGH in iedere build vanwege docterboom raakt warrior. De no BGH target Sneeds, KT, Ysera warrior build is crap vergeleken met de echte warrior. Het lukt me niet om de ladder te klimmen met warrior. 5 combo druids achter elkaar met wild growth op turn 2 is gewoon te veel tilt waar ik echt niet tegen kan XD.

Beste decks om momenteel te spelen zijn Mechmage, Rogue, Druid en Palladin imo. Heb atm verrassend veel succes met een zelfgemaakte echo/secrect mage. Maybe ga ik dat wel spelen als ik wil klimmen. Het boeit me alleen niet zo veel want als ik voor legend ga kan ik geen decks meer proberen/bouwen.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Sommige mensen zijn zo fucking lucky. Probs als je kan uitvogelen wtf er hier is gebeurd.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Unstable portal, kreeg rag, hitte jouw rag, jij was recked in de kont, gg.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Rag spelen om mirror te counteren. Rank 6 plays lol. Duplicate mage is wel chill, het heeft verschillende strategieën om meerdere decks te beaten. Ik ga met deze list legend grinden denk ik. Deze won ik ook vrij makkelijk ondanks zijn doc boom en antonidas. Run 2x Flamestrike, 2x Senjin, 2x Belcher en 1 healbot. Agro versla je gewoon met een duplicate belcher combo.

Laatst bewerkt: 13 feb 2015
  17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Er staat toch in je screenshot created by unstable portal?

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Decklist van je mage please. Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed Mage deck dat geen Mech Mage is.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    alstu
    https://tempostorm.com/decks/duplicate-mage

Aangezien je cairne niet hebt kan je rag uitproberen. Maybe is het wel beter. heb rag nog niet geprobeerd in dit deck. Had eerst Sneeds maar was er niet zo tevreden over vs rogue. In de meeste games moet sneeds ook wel erg goed zijn btw. Als ik veel warrior of rampdruid tegenkom ga ik sneeds spelen.

In mn mirror ja, op een board zonder goede rag targets. wtf... Zelfs hero power zou beter zijn geweest. Zoveel slechte spelers die freewins krijgen omdat ze mechmage spelen. Gelukkig kan ik ze farmen. Sowieso moet je geen unstable portal spelen.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo niet eigenlijk? Ik hoorde juist veel goede dingen over Unstable Portal toen GvG net uit kwam.

Bedankt voor de decklist trouwens :thumbs:

Edit: Netjes 2 potjes gespeeld, 2 gewonnen. Tegen een druid en een priest. Maar hoe moet je dit deck precies spelen? Ik heb soms wat moeite om te zien wanneer ik aggro moet spelen en wanneer control.

Deel Deze Pagina