Die van mij heeft ook niet meer aangestaan sinds de One in huis is. Ik heb hem nog 1x opgestart om Borderlands te gaan spelen, maar de controller was leeg. Ook nog een keer om Bad Company te spelen met GwG, maar ook toen uiteindelijk maar weer wat anders gaan spelen. Het is echt een illusie dat je de 360 nog regelmatig gaat gebruiken .
Redenen voor mij om voor de X1 te gaan waren eigenlijk heel simpel. Goede controller (vond die van de PS3 echt ruk, PS4 is al wat beter), wou mn gamerscore niet kwijt en achievements blijven halen, ik had nog een jaar XBL Gold (en PSN is ook niet meer gratis) en ik wou gewoon Halo kunnen spelen. Er staat hier ook een PS4 in huis bij een huisgenoot, maar het grafische verschil is me nog niet opgevallen.
Achteraf ook geen spijt gekregen van mijn keuze. Microsoft werkt hard aan verbeteringen met nieuwe updates, voice commands zijn lekker easy en ook kun je de games digitaal een stuk goedkoper aanschaffen (ik betaal €35 op release). Alleen al door dat laatste heb ik het prijsverschil binnen no-time terug verdiend.
Laatst bewerkt: 9 feb 2015