Dit lijkt me vanzelfsprekend als er staat dat er geen gebruik van gemaakt mag worden. Heel zielig als mensen dat dan toch doen maar is niet te controleren.
Geen wissels in de eerste helft lijkt me ook een strak plan. Of misschien zelfs helemaal geen wissels?
Kan ik ook nog mee doen? Mijn gamertag is DonFatos. Ik doe mee, count me in! Is het niet wat om eerst in een poule te starten ofzo? En speel je 1 of 2 wedstrijden tegen elkaar?
Wat is dit voor maffe regel? Waarom zou je niet mogen wisselen... Als je rood krijgt in de eerste 10 minuten met een verdediger mag je er dus geen andere speler voor in de plaats zetten? Natuurlijk mag je wel wisselen, waarom niet
Dit is niet de situatie die ik bedoelde. Voor mij gaat ultimate team over het maken van jouw ultieme team binnen de chemistry regels van FUT en het idee hiervan word verpest als iemand de eerste keer dat die de bal heeft bijvoorbeeld Ronaldo en Pele in een Bundesliga team zet. Dan moet je maar zorgen dat je die twee spelers in je basis kunt krijgen vind ik.
Heren, de scheduler werkt niet echt goed. En ik ben niet goed in een Tournament opzet te maken. Kan iemand deze 20 personen in een bracket stoppen? Random? Ik wil het wel telkens updaten verder. Besides, het is een knock out tournament. Geen meerdere rondes oid. Of iemand anders moet dat gaan regelen hier ben ik niet goed in. @Siemenn hoe gaan we het doen met de coins?
Maar hoe zie jij dit precies voor je? Want volgens mij moeten nu 8 mensen een wedstrijd meer doen. Want met 20 man gaan er de eerste rond 10 man door, 2e ronde zijn er nog 5 over.... Dus 8 mensen moeten 1 wedstrijd meer spelen.
@TobiasBB klopt inderdaad. Maar hoe wil ie het anders doen? Ik heb het dusver geregeld omdat niemand het deed haha maar ben hier niet super in ofzo.