GODVER! WEER 2 keer eruit geknald door error code Baboon. Weer uit party EN game. Niet leuk als je bij Crota op Hard bezig bent, en het gebeuren zelf soepel en goed gaat (1 keer echt op de laatste klap ging de swordbearer dood omdat Crota besloot om toch maar niet te knielen en in plaats daarvan te meppen). Is er inmiddels al een oplossing voor (kan niets vinden op Bungie forum). Andere games geen probleem....vaak ook na 22.00 lijkt wel... Begint nu echt irritant te worden.
Helaas niet Evolve is echt een verademing wat dat betreft zeg.. Gisteren deed ik weer Destiny en kreeg weer genoeg error codes.
Rare is dat ik het ook altijd ben.....echt zelden iemand anders. Ik weet echter niet waar het aan zou kunnen liggen bij mijn kant......
Beetje raar om te liken ...maar thanks voor snelle antwoord! Geeft me toch wat meer rust dat het waarschijnlijk niet aan mij ligt. Ook maar eens een post gemaakt op Bungie forum....zal weinig nut hebben, maar goed, wie weet kijkt er eens iemand naar. Moet toch een keer naar gekeken worden.
Het ligt ook niet aan jou internet. Is toch vreemd om zoveel error codes een naam te geven? Om dan te zeggen : "Het ligt aan jullie; niet aan Bungie!" Ik kan elk spel normaal spelen, behalve Destiny.
Het zal wel een samenhang zijn van bepaalde instellingen van router bv. & server issues van bungie. Tenminste dat lijkt me, veel mensen hebben nergens last van, of zelden. Desalniettemin erg irritant.
Sjah, ondanks dat ik er niet aan twijfel dat het aan de servers ligt, knal ik er bijna nooit uit. OK, er zijn dagen dat iedereen disconnects heeft, maar buiten die dagen om knal ik er zo goed als nooit uit. Misschien gewoon geluk, maar misschien ligt het toch ergens anders aan.
Ik heb het een tijdje gehad. Was ook altijd in de Tower. Toen opeens na een patch was het afgelopen. Altijd wel een leuke podcast. Hier de volledige van deze week.
Precies, dat is het meest irritante. Maar aangezien de meeste spelers er geen last van hebben heb ik ook het idee dat het dus daarom niet aangepakt wordt.
Monkey van het weekend al, ik zag hem ergens vorige week ook op Reddit voorbij komen. Leuk dat iemand toch de moeite neemt om die Grimoire kaarten in te spreken, als Bungie het niet doet moeten de community het maar doen .
Ze zouden die Grimoire kaarten tijdens laad schermen moeten laten zien. Ga je naar Venus? Laat ze zien over de Fallen en de Vex bijvoorbeeld. Hoe meer ik trouwens filmpjes van de Hawkmoon zie... hoe meer ik dat ding wil hebben Clint Eastwood bazen gun.
Hawk Moon is 1 van mijn meest favoriete Exotics en überhaupt 1 van mijn favoriete Destiny Guns. Ding schiet vederlicht, doet tering veel damage en ziet er zo geil uit. Heb hem helaas al 5x gehad. Had liever een keer een Gjallarhorn gekregen... ;-)