[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

1. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ben het met je eens dat er zeker meerdere punten in het verhaal zijn. Maar ondanks dat het niet voor elk spel opgaat, denk ik dat onder ander het NIET preorderen (en na de release fan feedback ipv de score op de gaming sites als graadmeter te gebruiken) wel een oplossing zou wezen om bepaalde ontwikkelaars/ studios te dwingen betere games/ content uit te brengen. In het geval van Halo zou het voor een H4 en de MCC zeker een verschil in sales hebben gemaakt, en laat het aantal verkochte games nou juist de graadmeter wezen voor het succes van een spel.

2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ze hadden het gewoon bij een Halo 2 remake moeten houden.
    Niet meteen Halo 1 t/m 4 willen remaken en het dan door 3 of meerdere studios laten ontwikkelen.
    Zeker na de fail genaamd Halo 4 zou je niet zulke risico´s moeten willen nemen.

xboxlol, Lethal AK47 en Turtle Boy 77 vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Het jammerlijke is gewoon dat tegenwoordig games schijnbaar zo gecompliceerd zijn om te maken, dat daar gewoon een langere ontwikkelingstijd voor nodig is + dat de hedendaagse reviews al lang niet meer objectief zijn maar worden bepaald door sponsoring, advertisement, e.d.

Turtle Boy 77 vindt dit leuk.
  4. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens!! Een goedwerkende halo 2 remake alleen zou ook al een sterke titel zijn geweest.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  5. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    Erg jammer idd! Wat betreft valt er niet veel waarde meer te ontlenen aan reviews van grote namen/ bedrijven.

6. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    De aangekondige beta test patch zal misschien niet eens gebeuren:

Aanvullende info:

Raar gebeuren maar weer. Eerst een test/ beta voor een patch aankondigen en organiseren, en op deze op het laatste moment uitstellen. Na het uitstellen meer dan een week geen info en ineens is deze misschien niet nodig. Heb echt het idee dat ze niet goed weten wat ze aan het doen zijn.

Benieuwd wat frankie bedoeld met "And we'll be working on stuff to maintain and grow populations too." Zeker een belangrijk punt om de populatie gezond te houden gezien die van de MCC nu zo kort na release in vergelijking met andere games een lagere populatie heeft.

Oude reddit post aangaande een gelekt document die misschien een verklaring kan wezen voor de problemen met de MCC:
    http://www.reddit.com/r/halo/comments/2rl1qa/sdk_leak_and_thoughts_around_mcc_issues/

"Microsoft designed the new party and matchmaking system and forced 343i to test it in mcc in which it failed miserably. 343i has obviously been scrambling to fix it but obviously are having issues because the entire system is new. Still, they are committed to fixing it because in theory everything will be better in the end.

I think that's the gist of it, but I could be wrong. I also think there's a whole lot of other issues that are not really explained by this, but more likely just a shit job of throwing the game together. However much I'd like to believe this is the case and it's for the better Xbox live, I remain sceptical until we know more. 343i and Microsoft could have saved us some trouble if they would have just told us about this in the first place."

And the story continues......

7. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf uiteindelijk de xbox one en MCC gekocht enkele dagen geleden. Ondanks alle negatieve berichtgeving kon ik me niet meer inhouden :)

Al redelijk wat gespeeld, enorm vet om de oude multiplayers te kunnen spelen! Wat dat betreft geen verspild geld. Mijn ervaringen met de bugs/ glitches. De matches spelen voor 50% een beetje zoals ze zouden moeten. Als ze dat dan doen is het geweldig!! Moet nog wel enorm werken aan mijn skills want ik merk dat ik de multiplayer van H1 en H2 niet in de vingers heb zoals die van H3. Wordt nog redelijk dik geowned :)

- Over het algemeen schijnbaar niet op dedicated servers (teveel lag in matches/ host migration melding).
    - Hit registratie H2 moet nog gefixed worden, erg irritant.
    - Oneven teams komen af en toe voor (bv gisteren een potje waar we met 4 starten, ik dacht 2v2....werd het 1 vs 3 ).
    - Vastzitten in het 4 seconden respawn scherm.
    - Vastzitten in het ending screen van een custom game (mijn eerste game op de MCC).
    - Het eindigen van een match voordat deze begonnen is (gebeurd vaak dat een game helemaal klaar is om te starten en alles ineens afgebroken wordt)
    - Het wachten op matches is wisselend. Soms heel snel, en op andere keren heel lang. BTB verrassend genoeg al wat games kunnen spelen.
    - Als de boel wat meer gefixed is dan is er dringend behoefte aan meer ranked playlists. Wordt teveel gequit en daarnaast wil ik niet afhankelijk wezen van H2A voor ranked games.

Heb het idee dat bovenstaande uiteindelijk beetje bij beetje op orde moet gaan komen. Het duurt nog even voor H5 uitkomt zodat de focus van het publiek op de MCC blijft. Daarnaast lijkt het me geen goede reclame voor een nieuw spel als je je voorgaande release niet op orde hebt. Maar jah het is 343i dus anything can happen, hope for the best!

Hier nog even een supervet clipje (ijspegel-jump-tripple!!) uit een sicke H3 montage die eergister online kwam:

Clipje:

Hele montage (youtube versie gister helaas offline gegaan):
    http://www.thehaloforum.com/videos/...al&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

8. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb onlangs de gratis maand gekregen :)

Wat las ik nou laatst? TMCC gaat opnieuw in beta? :eek:

10. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    ah mooi!

haha...nou nee zover gaat het nog niet. Ging om een specifieke patch die ze eerst wilde testen voor deze voor iedereen beschikbaar zou komen. Een beta voor een patch. (Mensen konden zich voor die beta aanmelden. Alles leek in kannen en kruiken, maar 1 dag voor de release bliezen ze de boel af en 10 dagen zonder info later wordt er gezegd dat de beta voor die patch misschien niet doorgaat.)

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Team Snipers en Rumble Pit zijn toegevoegd! :)

Ypuh vindt dit leuk.
  12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, wacht... deze game bestaat nog! :+

13. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Hmm en toch ga ik Team Snipers een keertje proberen.
    (Tot de load errors me weer te veel worden)
    Is trouwens niet voor vast er bij, maar een rotational playlist...

Ik lees net dat ze die beta toch maar intern aan t houden zijn.
    Had weer teveel nadelen om een beta te houden voor t grote publiek.

Wat een chaos is dat 343.(noobs)

Laatst bewerkt: 15 feb 2015
  14. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Echt retarded dat deze game nog steeds niet goed werkt.

Turtle Boy 77 en Servantes vinden dit leuk.
  15. Turtle Boy 77

Turtle Boy 77 Member

Leuk Bevonden:
    4
    MCC volgend weekend in de sale (in de US iig) , benieuwd of dat inhoudt dat ze de aangekondigde grote patch van februari voor die tijd gaan uitbrengen. Met Gold kunnen ze hem digitaal voor 24 dollar (21E) aanschaffen. Zou een poging kunnen wezen om de populatie gezond te houden.

16. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Maakt allemaal bar weinig meer uit, deze game is niet meer te redden. Meeste mensen uit mijn vriendenlijst (waarvan 95% dagelijks Halo speelde) zijn weer terug gegaan naar Halo 3 op de Xbox 360 of zijn helemaal gestopt met Halo.

17. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Dat had ik in 2011 na Reach al.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laatste paar dagen flink bezig in mijn eentje met de Halo CE campaign op Heroic. Blijf het echt een geweldige campaign vinden. Alleen al voor de campaigns is deze het dik waard en met die sale straks een must have voor iedereen die hem nog niet heeft. Tenzij je een shooter/Halo hater bent.

mitchdylan vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Het is eigenlijk gewoon fucking insane. Het is gewoon een pakket van jaren oude games (!) en je krijgt het gewoon niet soepel draaiende. Op een apparaat wat qua compatibiliteit toch wel een peace of a cake zou moeten zijn. Alles is gewoon helemaal fucked. Dan ben je als developer echt gewoon compleet van de pot gerukt. En dan betaal je ook nog eens pak 'm beet 50eu voor die shit, en moet je ook nog maandelijks gemiddeld 6eu aftikken om die oude meuk online te kunnen spelen, wat voor geen meter werkt. Sinds de release nog steeds niet.

20. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Bizar inderdaad, hoewel mensen wel heel makkelijk 343I de schuld geven. Deels terecht, wat 343 heeft de game uitbesteed aan verschillende partijen, maar die partijen zijn natuurlijk ook niet geheel schuldvrij. Ik mag toch hopen dat de bejubelde februari update HEEL veel doet, want ik speel de MCC helemaal nooit, terwijl ik nog nooit zo gehyped ben geweest voor welke game dan ooit. Niks werkt gewoon fatsoenlijk, te gek voor woorden.

Deel Deze Pagina