Lekkere potjes @Ypuh. Vooral op Zavod. Wel grappig weer om eens TDM te spelen. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/64/566316671503495744/174263791/
hoe hoog hebben jullie die staan dan ? gisteren voor het eerst sinds de release van Destiny weer ff gespeeld maar moet wel weer ff wennen waaronder de gevoeligheid. Staat bij mij op 25 nu.
Ik gebruik idd ook Kontrol Freeks op mijn rechterstick. Heb een sensitivity van 35% normaal en 77% in zoom. Zonder die freeks had ik hem ook op 25% staan. Ben normaal gesproken niet zo accuraat met kleine bewegingen (beetje motorisch gestoord) en die freeks maken dat het wat fijner speelt allemaal. Hipfire is wel lastig met deze sensitivity. @maxqubit Hoe kan ik trouwens gifjes posten dat je ze niet eerst aan hoeft te klikken? Ik weet hoe je de gifjes maakt, maar niet hoe je de link hier op het forum post.
Gewoon default 20%. Bij de meeste games laat ik het gewoon op default staan. Het is even wennen als je teruggaat maar je muscle memory pakt het altijd wel snel weer op.
Volgens mij heeft het ook geen zin om hem in een spoiler te plaatsen want de pagina is bij mij helemaal kapot. Heb al moeeite om dit bericht te kunnen typen en plaatsen
Maakt niet uit. Het is Chrome. Die heeft moeite met gifs. We zijn al aan het kijken wat we er aan gaan doen. Want de laatste tijd met die vele gifs heeft bijna iedere pagina problemen.
Waarom speel je met zo een lage sens eigenlijk? Ik probeer in FPS games altijd op een zo hoog mogelijke sens te spelen tot dat het echt niet meer lukt, dan ga ik 1 of 2% terug. Mijn sweet spot zonder freeks lag dus zo rond de 24/25%. Op die manier kun je bijvoorbeeld veel sneller 180 graden draaien wanneer je in je rug geraakt wordt. Een lage sens heeft weer voordelen om 'on target' te blijven, maar daar heb je de ADS sens settings (bij mij 77%) nu voor.
Vrijwel alle stats zijn broken imo. Als je alleen maar TDM speelt heb je zonder moeite een K/D van 4, KPM is bij Domination/Rush/TDM een stuk hoger en SPM wordt beïnvloed niet alleen door boost maar ook nog eens door 2XP weekenden. Ik let er geeneens meer op, al is jou voorbeeld gewoon belachelijk natuurlijk (-37 skill is veel). Er zitten overigens nog wel meer bugs in het score systeem. Diegene met de hoogste score wordt bijvoorbeeld niet altijd MVP. Dingen als M-COM destroyed of bomb planted worden niet altijd meegerekend, waardoor degene die #1 staat en de objective speelt lang niet altijd MVP wordt. Het enige waar ik me nu nog mee bezig hou zijn weapon masteries. Zit inmiddels op 39 en ben nu bezig met de PDW's en LMG's (heb de DMR's en sniper rifles opgegeven). Mijn doel is 50 dus ben er bijna .