Bijna uitgespeeld. Blijft geweldig hoe deze game echt overeind blijft staan. Geef de game een nieuw grafisch jasje en het zou nog steeds als meer next-gen ervaren worden als de huidige shooters.
Hehe nice. Ik ben gisteren begonnen. De besturing is echt mega kut . Beetje aimen, kan soms maar moeilijk richten en lopen tegelijk.
Tip van Neogaf trouwens, dus pas het even aan in je settings: Misschien speelt het dan al een stuk beter. Ik heb Metroid Prime vanaf het begin met die settings disabled gespeeld. Oh, en nog een tip: Probeer zoveel mogelijk te scannen. Geeft de game veel meer verhaal.
Zijn die Prime titels ook gewoon met de pro-controller te spelen of alleen met de mote + nunchuck? Die laatste heb ik namelijk niet.
Als klein jochie vroeger op de snes metroid voor het laatst gespeeld,en eigenlijk nooit de gamecube delen. Heb vanavond de metroid trilogy aangeschaft en allemachtig wat een bijzondere game! Je wilt alsmaar door blijven spelen,echt heel erg cool! Moest wel even wennen aan de controls. Zal de tip van moddereter ook gebruiken wat betreft de lock on. Zijn deel 2 (echoes) en corruption ook zo goed?
Heb vandaag een WiiMote van mijn schoonvader geleend. Nunchuck kon hij niet vinden pfff. Dus die ga ik van de week zelf halen. Wil Metroid ook spelen.
Er zijn behoorlijk wat mensen die deel 2 het beste vinden. Vaak zijn dit wel mensen die de game meerdere keren hebben gespeeld en toegeven het de eerste keer ook minder te vinden. Deel 2 is veel minder gevarieerd dan deel 1 door de opzet van zijn wereld, maar heeft volgens velen wel een aantal van de meest geniale gebieden in 3D gaming. Zelf ben ik nooit zover gekomen, dus ik heb er geen idee van of dit klopt. Metroid Prime 1 wordt in ieder geval door het grootste deel van de mensen ervaren als de beste. De game staat nog behoorlijk zijn mannetje in deze tijd, he? @Metal Mark : Al geprobeerd met die aanpassing in controls? Ik vraag me af of het dat verbetert. @Sefxsupreme : Zeker proberen, deel 1 is een van mijn favoriete games ooit.
Ik heb deel 3nooit gespeeld maar vind deel 1 veruit het beste en ook de beste Gamecube game maar Deel 2 vond ik echt een heel stuk minder....
Mario Party 10 deze week € 38,- bij de MediaMarkt. Was er helemaal niet van op de hoogte dat Mario Party 10 deze week al uitkwam!
Idd. Mijn vriendin zag het ook al staan in de folder van de MM, was ook een beetje flabbergasted dat het spel nu al uit kwam. Is ook echt een meeneemprijs
Ja maar tis ook voor in de woonkamer ... Zullen de Nintendo fanboys zegge Plus veel content verstopt achter amiibos
Na dit gelezen te hebben twijfel ik toch wel. Vooral dat de focus afdwaalt van de minigames. Daar draait de hele game om.
Vandaag deze binnen gekomen. Binnenkort es proberen op mn Wii U, schijnt wel vette game te zijn. Mensen die deze game hebben gespeeld?
Iemand Mario Party al gekocht? Over de Amiibo boards, heeft iedere speler echt een amiibo nodig om op deze boards te kunnen spelen?
Heb het spel liggen maar ik wacht ff tot ik weer met een groep vrienden ga gamen voordat ik Mario Party ga spelen.
Hem ook al liggen, moet alleen nog even de tijd vinden. Denk dat ik hem volgende week er wel even indruk, maar dan heb je je antwoord al denk ik.