Spoiler Lastig te zeggen, sommige zaken versnellen ze en andere zaken vertragen ze weer. Misschien wordt het de uiteindelijke cliffhanger van het seizoen, zou best wel eens kunnen, zo gek veel zit er niet meer voor. Alleen denk ik dat ze nu weer gaan rekken gezien de foto's in de preview van de volgende eps.
Toffe episode: Spoiler: Episode 10 & vragen. Wie was die gozer aan het eind, die door Meggie en Sasha onder schot gehouden word? En ik las ook dat dit de opmaat zou kunnen zijn naar die Negan, het meest gewilde personage toch? Is die gozer daar de opmaat van en zoja, wat is zijn rol? En wat is er zo speciaal aan die Negan, want de fans van de comics hoor ik steeds maar dat personage de hemel in prijzen?
Het is al vaker tegen je gezegd en je zou het onderhand wel moeten weten nu... Dit zijn dus wel echte spoilers. - Tapatalk.
COMIC COMIC COMIC COMIC SPOILLLLEEERRRR!! Spoiler Ze gaan nu pas naar binnen dus dit is pas rond comic 70, Negan gaan we niet meer zien dit seizoen. Wel lastig te zeggen wat de cliffhanger dan gaat worden. Volgens mij worden ze rond comic 80 overlopen dus het zal wel die kant op gaan maar dat zou weer betekenen dat de komende eps niet heel boeiend gaan worden. Lastig lastig Over deze ep dan maar weer. Niet heel boeiend verder, de vorige ep vond ik best wel eens tof voor een keer. Gewoon een dag meelopen met de groep vanuit een andere hoek en dat filmische sprak me ook wel aan, mogen ze wel vaker gaan doen. Eps zoals van vandaag/gisteren kennen we imo nu wel een beetje. Dit seizoen schiet wel op en kijkt best aardig weg maar het blijft een beetje op hetzelfde niveau hangen. Het wordt af en toe iets meer gory maar ook dat hebben we al vaker gezien in vele andere films/series. Eigenlijk is er tot op heden weinig meer wat de serie echt uniek maakt en kijk je het eigenlijk steeds meer omdat je gewoon wilt weten wat er gaat gebeuren. Maja, dat is tenminste mijn beleving