[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb bijna alle singleplayer content gedaan uit de hoofdgame, moet alleen nog een paar Rift missies voltooien. Heb zelfs alle schatkisten geopend en cockades verzameld.
    Zojuist ook Dead Kings uitgespeeld, maar de zin ontbreekt een beetje om ook al deze resterende singleplayer missies nog op te pikken.

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    @ gakkie. Over dat plakken aan alles dat is bij elke ac geweest. Kan me nog herinneren dat ik me als ezio kapot had geërgerd. Pluspunt bij deze is dat je naar onder kan klauteren. Dit kon bij ezio en de rest niet, althans niet zo gemakkelijk.

@ Kiss of fire - vind de combat juist uitdagender. Bij de vorige kon je tegen 100 makkelijk winnen. Nu moet je op timing drukken of helemaal wegrollen. Minpunt vind ik wel in kleine ruimtes dat het overzicht helemaal weg is en dat je dus moet vluchten. Maar vluchten is eitje als je wat rookbommen hebt of over een aantal meds beschikt.

Ja die verzamelobjecten moet je idd maar zin in hebben. Lijkt vaker meer werk dan plezier.

3. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Same here. Heb Unity op platinum, maar kan mezelf echt niet meer tot Dead Kings aanzetten.
    Van het weekend nog maar eens proberen. Dan kan ik Unity meteen voorgoed verwijderen, toekomstige dlc's kunnen me gestolen worden.:+

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bijna besloten om niet Unity te gaan aanschaffen. Ik wil eerst graag weten waar je precies micro transacties voor kan of moet betalen? Kan iemand mij dat vertellen?

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Je moet niks.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kwam er pas achter dat er micro transacties inzaten toen een site er een artikel over schreef. Ik weet btw nog steeds niet wat ze precies inhouden.
    Dus je merkt er totaal niks van.

7. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt op de store Helix punten aanschaffen om daarmee equipment en upgrades te kopen (staat als 'hack' bij het kopen).

EDIT: om daaraan toe te voegen. Het komt erop neer dat je door de micro transacties dus geen geld nodig hebt om spullen te kopen. Hoewel het verdienen van geld langzamer gaat als in andere AC games, gaat het niet langzaam ofzo. Ook is de difficulty niet bepaald hoog, dus ik kan mij voorstellen dat de hogere equipment toch overkill is.

Laatst bewerkt: 9 feb 2015
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zelfde dus als in voorgaande games die micro transacties. Om je een boost te geven en de game makkelijker te maken. Die shit is gewoon een te grote verleiding voor mij, dus voorlopig skip ik hem nog maar even.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Baal wel van die kisten waarvoor je zo een rotte app moet gaan spelen met saaie puzzels.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Mmmm lastige deze. Ik wil hem graag spelen omdat ik AC altijd super heb gevonden. Aan de andere kant houden de negatieve comments mij ook weer een beetje tegen eigenlijk.
    Zal er nog eens over nadenken. De een zegt valt wel mee en een erg leuke game en de ander zegt, enorme bagger... #twijfelsallovertheplace 8) Dragon Age lijkt mij namelijk ook erg gaaf. mja kan niet alles tegelijk...

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Heb gisteren AC Unity weer aangeslingerd na een maand (even de overige trophies halen). En die laadtijden zijn echt één grote joke. :lol:

Lijkt net of je sinds die patches nog langer moet wachten.

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou dan gewoon voor DAI gaan. Veel content en echt een heel tof spel. Dan wacht je tot AC een keer in se aanbieding is.

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    :thumbs:

Ik denk het ook indd.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AC is wel een paar keer in de aanbieding geweest volgens mij. Volgens mijn had cdkeys hem laatst voor iets van 20 euro.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Assassin’s Creed Unity players will no longer need to use the game’s Companion App when they wish to open blue or gold chests.

The patch unlocks all content exclusive to Initiates along with the Companion App.

Players can still progress on the Companion App, it’s just no longer required to unlock in-game chests.

This is good news for those who didn’t download the smartphone app, and for those who found the app’s minimizing of the game to load Initiates annoying.

You can expect the update at some point tomorrow on PC, while PS4 and Xbox One users can download the patch today.

Here’s the patch notes:

• Fixed numerous random crashes both on Campaign and Coop
    • Fixed gear and outfit rewards getting relocked
    • Added users profile corrector to resolve companion synchronization issues
    • Made Initiate and companion app exclusive content accessible to all players
    • Fixed the ‘Find Leon’ objective not spawning on Dead Kings Memory 2
    • Fixed various matchmaking and connection issues both in matches and when starting a match.
    • Fixed various replication issues between host and clients
    • Fixed issues with the My Club feature
    • Fixed issue with Arno losing control after trying to launch Initiates from the pause menu
    • Fixed minor navigation issues
    • Fixed issues occurring when hacking gears
    • Fixed additional issues with notifications
    • Fixed some minor FX and texture issues

16. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ben ik even blij dat ik op een gegeven moment gekapt ben met die kut app:+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even screenshot functie aan het uitproberen op de Xbox One.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Beetje boel flets ?

19. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Flets? Ik denk dat jij even de instelling van je monitor moet bekijken. Ik check die screenshot hier op een gekalibreerde monitor. Niets flets, juist erg mooi dynamisch shot. Schaduw is niet zwart en niets fikt uit.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, weird. Dit screenshots ziet er bij mij flets uit. Andere screenshots niet ?

Deel Deze Pagina