En klinkt lekker! Vandaag ook met onze club Crota neergelegd. Kreeg de scout rifle, Last Word, Thunderlord en de Fire autorifle (naam effe kwijt). Alleen echt blij met de eerste, de rest had ik al. Ging redelijk vlot eigenlijk....goede swordmepper is echt key. (en gelukkig er niet uitgeklapt. dacht dat ik al een static IP adres had gegeven aan de PS4, maar niet, dus dat effe gedaan...hopelijk werkt het nu...fingers crossed)
Crota is echt een kwestie van geluk. Ook al heb je een ervaren Swordbearer. Crota down maar toch nog even meppen. Of hij staat na 1 zwaard ineens op ook al was je op tijd... Zo zijn er meer dingen. Weinig ruimte voor fouten helaas. Nog 7 maanden voor de Hawkmoon Meh! Echt belachelijk die One-year deal.
Mwoa, zo bijzonder vind ik em niet. Qua handgun ga ik dan toch liever voor de Fatebringer. Al blijft mijn favo gun by far toch echt de Vision.
Fatebringer >>>> Hawkmoon inderdaad Gister Titan helm en Word of Crota gekregen, nu alleen nog een Hunter chest en een Crux en ik ben klaar met Crota. En Die Crux is voor mij niet echt een must. Zou wel graag de armor setjes compleet hebben
Maar jij vond deze Strike toch leuk? 1 NF : Broken Truth, Void Sniper 2 NF : 7 Ass Shards Derde en de Weeklys komen nog wel. Ga niet weer alles in 1 dag doen...
Vind het wel een grappige strike ja, maar niet op deze manier. Heb ook helemaal niks afgezien van de heart dat ik nog wil
Met drie defender titans deze strike doen en als doel zoveel mogelijk orbs maken. orbfest gehalte is zo hoog dat je letterlijk van het eerste kamertje naar de eindbaar kan bubbelen. Dat ga ik vanavond doen voor de lulz. mn andere characters hebben pech want fack deze modifiers.