[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt niet om dezelfde gebieden te gaan, ik zie er zelf eigenlijk geen downgrade in man. :)

Gebieden zijn schitterend en characters mooi gedetailleerd. Op wat voor vlakken een downgrade vind jij?

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Voor mij gevoel mist de retail versie wat scherpte (vergeleken met de onderste screenshot). Daarentegen ziet de retail versie er wel wat sfeervoller uit. Maar goed, beide screens zien er goed uit. Dus kan ook aan mij liggen.

Wou vanochtend mijn PSN preorder cancelen. Omdat ik eerst de reviews wil afwachten. Zie ik dat ze het bedrag al uit mijn winkelwagentje hebben gehaald. Sneaky bastards haha.

Ach ja, als ik naar de screenshots kijk ben ik toch wel blij dat ik morgen om 00:00 The Order kan spelen. Hopelijk is het gameplay gedeelte ook dik in orde (daar heb ik juist mijn twijfels over).

Dat hij erg kort is, is jammer. Maar beter een goede campaign van 5-8u. Dan een middelmatige campaign van 12-15u zullen we maar zeggen..

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.190
    Als BK het geen downgrade vindt, dan is het absoluut geen downgrade.

:+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeilijk te zeggen. Zijn de screencaps door dezelfde persoon gemaakt met dezelfde tools etc?
    Daarnaast is er ook niet direct vergelijkings materiaal. Iedere level ziet er altijd iets anders uit.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe.

6. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Laatst bewerkt: 19 feb 2015
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd hoeveel uur daarvan gameplay is, want 10 uur en 48 minuten is gewoon heel ok op zich. Er schijnen wel plenty stukken in te zitten dat ze je dwingen om te lopen om de tijd te rekken. Das dan weer lame.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat ik nogal lame vind, is hoe wanhopig ze zijn om alle live streams binnen 5 minuten uit de lucht te halen op Twitch en Ustream. Ze hebben absoluut geen vertrouwen in het product, getuige ook de late embargo voor de reviews.

9. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    De review embargo verloopt morgenmiddag. Dat is 1 dag voor de release. Vind ik persoonlijk toch netjes.

De meeste reviews van grote titels komen 9 van de 10 keer uit op de dag van de release (of soms zelfs een dag later).

De tijden dat reviews een paar dagen voor de release uitkwamen zijn allang voorbij. Heeft weinig met vertrouwen te maken.

Ben best wel benieuwd naar de speelduur. Want 5 mensen op Gaf hebben aangegeven dat je zeker wel 10 uren bezig bent met de campaign. Iemand deed er zelf 14u over. 5 uren of 14 uren is toch wel een groot verschil.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat absoluut, maar het hangt er wel van af hoeveel daarvan echt gameplay is. Toffe cutscenes is leuk, maar daar doe je het natuurlijk niet voor. Ach het blijft toch altijd voor iedereen anders. Ik weet nog dat een kennis zei dat hij Alan Wake gigantisch kort vond terwijl hij in mijn eigen ervaring alles behalve kort was.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.468
    Het blijft allemaal speculeren. Daarnaast hebben die gasten van Gaf weleens sterk de nijging te overdrijven. De controversie is al gestart voordat de game zijn release heeft gehad. Gewoon even afwachten op de eerste officiële reviews denk ik. Hoop vrijdag of uiterlijk zaterdag mijn kopietje te ontvangen.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Fak reviews...

Gewoon kopen, genieten en gamen. Vaak van reviews krijg je onbewust toch hun tone of voice mee.

Dit wordt een leuke ervaring.

Voor mij iig de 44 euro waard die ik eraan heb besteed. En heeft het spel geen replay value? Jammer dan... Hoe goed Uncharted ook is, die reeks heb ik ook nog nooit 'nog een keer gespeeld'.

Eens gespeeld, speel ik het daarna niet meer. (behalve Mass Effect en Destiny... ;-)

Laatst bewerkt: 18 feb 2015
    MYSTERY X, Mallakai, Dr0kz en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.468
    Amen brother.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Ik snap sowieso nooit het gezeik om prijs van een game.
    Een blu-ray film is nieuw €20/€25 voor twee uur. Dat is fucking duur, maar kost ook nog eens meer dan een game (over het algemeen). Voor een game betaal je €50/€60 en zit je sowieso alijd wel boven de +6 uur. Oké een bios of netflix/downloaden is meestal sneller/goedkoper maar gamen is echt niet duur wat je ervoor terug krijgt.

Ik laat hem nog wel liggen, maar als de game zes uur duurt waarvan drie uur filmpjes (heb niks gelezen hier dus shoot me) dan ben ik al tevreden als het ook goed is.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nintendo doet dat nog wel ;)
    Altijd ruim een week van te voren omdat zij blijkbaar wel vertrouwen hebben in hun producten. Als je als ontwikkelaar 100% achter je product staat en zeker weet dat het goed is, waarom zou je het dan niet eerder laten verlopen? Ik snap dat echt niet hoor. Al is één dag voor die tijd beter dan op de dag zelf, ik ben benieuwd morgen. Het lijkt mij wel een erg toffe game.

16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Van welk magazine/site komt hij?

18. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.468
    Behalve dat er bij een film weinig interactie plaatsvindt en je bij een game wel degelijk zelf input levert... dus eigenlijk valt het inderdaad allemaal wel mee. Vind het sowieso altijd een heel platte discussie. Spelplezier voorop, daarna komt bij mij pas het prijs versus speelduur vraagstuk (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

Anyway, game is verzonden, dus misschien vandaag al in de brievenbus. Heb er best zin in! Ik ben vooral benieuwd naar de gameplay, want ondanks dat ik deze game enigszins verdedig verwacht ik van The Order wel een knockout punch binnen deze 6 - 10 uur speeltijd. Ik bedoel, een korte ervaring is in mijn boekje prima, maar dan moet je wel willen scoren en alle registers open gooien. Wil dan ook niet teveel bugs of janky shooters mechanics zien.

Laatst bewerkt: 19 feb 2015
  20. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.115
    Na games als The Crew, Far Cry 4 en Unity ben ik eigenlijk wel toe aan een korte game :) ben benieuwd naar de reviews, al hoewel hij vrijdag toch op de mat ligt. Dus weet niet wat wijsheid is, reviews even laten voor wat het is en spelen of toch eerst wat lezen.

Deel Deze Pagina