Genoeg te doen in careermode dus! 3 doelen / paden die je kunt nastreven. Klinkt allemaal nog een tikkie vaag maar komt vast goed.
Als het maar 2 weken is betekent dat alleen maar weer een gratis nieuwsbericht op alle grote sites. Lijkt me niet dat ze in die 2 weken nog veel kunnen verbeteren aan de game en dat het eerder met de levering/productie van discs te maken heeft. Ik kan nog wel even wachten, de backlog is met de laatste Xbox sales al begonnen.
Weet iemand eigenlijk op welke termijn de schijfjes normaal gesproken gedrukt/gebrand worden voor de release? Zouden al die discs nu al klaarliggen in magazijnen om naar de winkels verscheept te worden, of is dat echt een (enorme(!)) operatie van de laatste dagen voor de release?
Sinds het ontstaan van de day one patch zal daar vast wel iets in veranderd zijn. Het is tegenwoordig de normaalste zaak dat je nog een update van 3 gb moet downloaden ook al heb je de disc versie. Heb daar zelf verder geen moeite mee, zo lang het spel maar niet te vroeg gereleased is zoals Halo, Battlefield en Assassin's Creed.
Inderdaad. En ook bij deze game is er echt nog gigantisch veel te doen. De AI is op sommige banen nog niet geweldig, physics van een aantal auto's zijn nog niet klaar en het pitstop systeem is nog niet af. En daarnaast nog wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden.
Heb je het dan over zaken die nog niet in de PC versie zitten? Een pitstop systeem later 'patchen' evenals de AI zijn voor mij voorbeelden dat deze game alsnog te vroeg gereleased gaat worden. Dat gaan ze in 2 weken er niet meer in kunnen stoppen. Als we daar nog op moeten wachten is voor mij een reden om de aanschaf nog even uit te stellen.
Tja ik heb geen idee of ze het redden voor deze release. Het is niet voor niets al 10 keer uitgesteld of zo. Maar die dingen zitten er wel al in hoor, maar gewoon nog niet helemaal af.