Ik heb m al op disc, maar alles staat op queued bij get opstarten. :-( Wss dus pas vrijdag installeren
Fysieke PS4 versie is vertraagd lees ik net vanwege leveringsproblemen in de Benelux ofzo. Zwaar balen. Dan moet ik eerst die Core Fighters versie gaan spelen, terwijl ik niet met die characters speel (Kasumi, Ayane, Hayabusa, Hayate)
Heb de trial versie gedownload en al aardig gespeeld maar heel vaak uit het niets blijft de hele game hangen en sluit die af, heel irritant vooral bij tagteam matches heb ik het gehad maar ook met soloplay. En af en toe heb je haperingen in een match dat valt nog mee maar hoop toch dat ze dit alles snel patchen. Wat wel leuk is om te weten dat je met de trial versie gewoon achievements unlocked heb nou al 390/1000 zonder maar een cent te betalen
Zodra ik online wil gaan, loopt ie idd vast. Naadje! Het is pas versie 1.01, maar dan nog. Live moet gewoon werken en niet bij het opstarten al vastlopen.
Ben benieuwd of er dan verschil is met de PS4 versie. Heb de afgelopen dagen heel wat streams zitten kijken op Live on PlayStation, maar ik heb daar geen lag, crashes of glitches gezien.
Alvast de demo gespeeld en het voelt toch wel weer vertrouwd aan, het is geen DOA 4 maar ik denk dat ik me hier tussendoor prima mee ga vermaken. Ik merk wel dat KI toch niet echt m'n ding is en de nieuwe MK laat nog wel een beetje op zich wachten. (al vind ik DOA wel fijner vechten dan MK) Had de game wel ietsje meer opgepoetst verwacht, ja hij is 60fps maar voor de rest zie ik niet echt een verschil met de X360 versie.
Waarom worden mijn statistics niet bijgewerkt? Ik zie de teller niet lopen van gewonnen/verloren fights...... En hoe level je? Ik zit (gelukkig) nog op LR.
DOA5 was zowel op de PS3 als de 360 al 60fps tijdens het spelen. De intro scenes op de XBO, 360 en PS3 zijn 30fps. ------------- Grafisch is het inderdaad geen erg grote stap voorruit ten opzichte van last gen consoles, maar wat wil je als je game al een paar jaar uit is en een crossgen titel. Denk dat je het verschil beter merkbaar is bij MKX en Tekken 7.
5 crashes in een paar uur tijd is echt mega vervelend. Op twitter word er volop geklaagd/gereageerd. Ps: bij mij staat er nog wel core fighters achter de titel. Ik kan echter wel gewoon alle personages spelen.
Zoveel DOA5 heb ik nooit gespeeld op de 360, tsja toch jammer dat ze niet wat meer moeite hiervoor hebben gedaan.
Als ik het goed heb begrepen moet je eerst mensen in een lobby als op je fighterslist zetten en dan kan je throwdown uitzetten. Leuk en aardig, maar als de game al crasht tijdens het opzetten van een lobby, how the h.ll kun je dan iemand aan je figterslist toeboegen......
In training mode kan je Throwdown ook uitzetten, althans op de 360 kan dat, niet getest op de nextgen versies.