Vanavond 19:30 een enkeltje Crota Hard. ALLEEN Crota. De rest kan me aan m'n kont jeuken; @Rampage @Graveheart @Ic3DFire @nawa ... nog 2 plekjes. @bulletproof010 @Hybrid @Dave Paparazzi @Nightbringer ... iemand?
Is het eventueel een probleem als het +- een uurtje later wordt? Ik moet rond half 8 even een uurtje weg, dus zo rond half a kwart voor 9 ben ik pas beschikbaar. Mocht het niet lukken dan heb ik pech gehad natuurlijk!
Haha.. Volgens mij waren jullie daar ook aardig verbaast over gister Als Crota lief doet en ons niet gaat kazen komt het goed!
Ach, die ene keer dat we Crota tweemaal van begin tot eind deden op Hard en er 1,5 uur over deden staat me nog steeds bij. Als het zonder glitches/bugs verloopt is hij zo klaar. We zien het wel vanavond...
Weet iemand trouwens of de Crux ook dropt als je HM al hebt voltooid? Dat motiveert natuurlijk wel extra. ben er wss ook bij vanavond als er mensen zijn die nog loot nodig hebben, voel je vrij om mijn plek over te nemen. ik doe met plezier Iron Banner met lord Aladin