Vriend van mij heeft opeens problemen met BF en FIFA , hoe zat dat nou ook alweer als EA je niet kan inloggen en dus geen servers vind ?
@Ypuh Die Team Revo server is wel tof zeg. Veel goede spelers steeds daar in die server en met Reson vanavond ook weer toffe potjes gehad. Iedere keer net close gewonnen en moesten echt onze tryhard pants aandoen haha.
Klopt! Dat maakt het spel ook wel een stuk leuker. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat wij met 6 Revo mensen in een team zitten en nog steeds nipt winnen/verliezen door goed samenspel van de tegenstander. Al moet ik zeggen dat het soms ook wel frustrerend is. Tankers die op Siege gewoon bij A op deployment blijven en zo continu de A, C en E vlag bezig houden en wanneer ze gehit worden terug gaan naar hun spawn om te repairen. Of die lui van [NoX] in attack heli's/jets die 40-0 gaan. De echte tryhards die puur alleen voor hun eigen K/D spelen maar daar wel heel erg goed in zijn. Op één iemand na hebben we eigenlijk niemand in ons platoon die goed kan vliegen en zulke tanks/heli's neer kan halen.
Die map is een leuk idee, maar ik ben meer geïnteresseerd in de night maps, remakes en overige patches. Dit vind ik leuk!
Dit gaat nog leuk worden. De PC community zal wel gaan zaniken dat het geen map editor is. Ik kijk heel erg uit naar de nachtmaps. Waar ik eerlijk gezegd wel op hoop is dat het deze keer wel echt nacht is en niet alleen maar een blauwe filter eroverheen. Zoals dat bij BF3 het geval was:
Wel awesome, overal flares op de grond, iedereen heeft nightvision of zaklamp op het wapen, erg goede sfeer die night map!
Upload Studio heeft nieuwe look en features gekregen. Transitions e.d. Nice. Je kan nu wat leuekre videotjes in elkaar zetten. Even geprobeerd. (yup, CoDAW intro piepje)
Pagina is weer onbereikbaar door die gif.. Denk dat het ook beter is om gameplay of screenshots in dit soort topics te posten: http://forum.xboxworld.nl/threads/playstation-screenshot-video-thread.172069/page-19 Is er niet ook voor Xbox gamers een dergelijk topic?
Geen boosts aan, dat is een apart gezicht Ik heb geen last van die .gif? Oh, dat was een Chrome probleem
Ik ben van de generatie dat je nog geen boosts, double XP of achievements had. Dus die vergeet ik altijd aan te zetten, etc Maarre, wat is nu het beleid. Wel of niet van die gifs? Haal ik ze weg, zet de moderator mr H. zelf van die gifs neer, dus dan denk ik ???? (Edit: Op werk, met Chrome, zie ik de vorige pagina met mijn gif wel gewoon goed)