[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dat is exact de instelling waar ik ook mee in de game stap..

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd heel erg van verhalende games. Zo'n Gamespot review roept 100 keer dat The Order saai is, maar die gozer vindt een titel als Life is Strange vast ook saai. En ik kan heel erg van dat soort games genieten. Ik weet zeker dat ik The Order ga waarderen, maar alleen niet met het huidige prijskaartje.

Als je over de klap heen bent omtrent de beperkingen van de game, dan kan je genieten van wat de game wel doet. Er is namelijk niks in The Order wat een 5 rechtvaardigt.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Reviews blijven reviews, ik kan zelf enorm genieten van mooie games ongeacht matige gameplay, maar ook van spuug lelijke games met goede gameplay. Het is echt het algehele plaatje, en als je dan met een 4tje aankomt ben je gewoon echt niet goed bezig als reviewer. Zeker als dezelfde reviewers een 9 geven aan The Walking Dead bijv...

Heb het even gezien bij een goede vriend vanmorgen en het is verreweg de mooiste console titel. Na het weekeind leen ik hem en zie het dan zelf wel.

4. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.008
    Ik ben nu 4 uur aan het spelen en het is een toffe setting. Fraaie graphics en daarnaast erg veel cutscenes.
    Ik speel hem op normal en zit heel relaxt te spelen, eigenlijk zonder uitdaging.
    Het is steeds lopen van A naar B, cutscene, af en toe een QTE en weer lopen van A naar B, met tussen door shootouts die (op de omgeving en wapens na) altijd neerkomen op dekking zoeken achter een obstakel en schieten.
    That's it, niet meer en niet minder. Ik vermaak mij prima.

Oujdi vindt dit leuk.
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is dit de eerste game van RAD?

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee.

Okami op de Wii?

God of War... Voor op de PSP.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het is wel hun eerste echte game op een console.
    Technisch gezien is het gewoon een heel knappe game. :)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wil verdomme spelen! Liggen 2 exemplaren thuis en moet nog 3 uur wachten voordat ik kan gaan :mad:

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    En de platinum is binnen.

Toen ik het spel had uitgespeeld zat ik op 74% van alle trophies (terwijl ik niet eens op de trophies ging letten). Heb wel het halve spel opnieuw moeten spelen (via chapter select) om alle collectables te halen. Want je kan niet zien welke collectables je wel en niet hebt.

Hoe easy kan een platinum zijn.

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik blijf er bij dat je een game niet kan afkraken op iets wat het nooit gepretendeerd heeft te zijn. Deze game staat op mijn short list.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het probleem is dat deze game pretendeert een goede third-person shooter te zijn, terwijl het eerder een QTE loopsimulator met af en toe matige shootouts blijkt te zijn.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hoe is het verhaal?

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net even de environments video gezien op Gamersyde. Wel echt gestoord mooie graphics zeg en er is geen kartelrandje te bekennen. Je ziet de character over de stad kijken, je ziet allerlei dingen in de achtergrond gebeuren. Het is doodzonde dat ze je niet meer vrijheid bieden in de game. Maar daar zal wel een reden voor zijn. Maar again....ziekelijk hoe het eruit ziet zeg, ziekelijk.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarschijnlijk zal de reden zijn dat de game gewoon een veredelde tech demo is, waar ze achteraf toch maar wat gameplay in hebben gestopt.

Gakkie vindt dit leuk.
  16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    The Order 1886 is gewoon een prima game. Ik heb er in ieder geval erg van genoten. Hoop dat er ook nog DLC uitkomt.

Op technisch vlak is het spel trouwens ERG goed. Kunnen andere developers een voorbeeld aan nemen.

-Rock solid 30 FPS (best knap met deze graphics)
    -Vrijwel geen laadtijden (als je dood gaat speel je na 2 secs weer).
    -Loopt zo soepel als het maar kan.
    -0.0 Bugs

Na Unity en Driveclub is het wel weer even fijn om een game te spelen die gewoon doet wat het moet doen.

Maar ja, The Order 1886 legt imo een goede basis voor een eventuele vervolg. Ik ga niet lopen spoileren, maar mensen die het spel hebben uitgespeeld zullen het wel met me eens zijn dat de kans erg groot is dat er een vervolg komt (mits het spel goed verkoopt natuurlijk).

Ben alleen benieuwd hoe deel 2 dan gaat heten. The Order 1890 ofzo ? :p

Als de minpunten worden weggewerkt, kan dit een goede franchise gaan worden.

1 ding weet ik wel, vanaf nu negeer ik reviews.......Gaat nergens meer over.

@Fardo

Het verhaal zit goed in elkaar en wordt ook goed gebracht.

Het verhaal kent ook een paar twists. Ik vond het alleen jammer dat het einde een beetje gerushed werd.

Laatst bewerkt: 21 feb 2015
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht een keer gelezen of gehoord te hebben dat het een trilogie moet worden. Maar ja, dat hangt allemaal af van de verkoopcijfers.

18. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    De game valt me toch aardig mee. Ik ging bij aankondiging lichtjes mee in de hype maar alles wat je er van zag in de maanden erna leek het meer van hetzelfde te zijn tel daarbij de controverse en de lage review scores op ben je toch wat minder geïnteresseerd, het is dat ik een waardebon had die niet meer zolang geldig was anders had ik hem voorlopig nog laten liggen. Maar ben er nu een tijdje mee bezig geweest en hij weet me wel te boeien er zit veel potentie in de wereld. Het ziet er geweldig uit geen hick ups dat is na het fiasco wat ACU was toch wel anders. Natuurlijk is het verre van perfect er is veel ruimte voor verbetering maar gun de studio wel een goede franchise! Vooral door de wereld die ze met veel overtuiging willen neerzetten. Kortom hij heeft mij verrast en nogmaals een bevestiging dat ik die reviews niet zo moet geloven.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Leuk om te lezen ViKtor dat de game je uiteindelijk toch bevalt en... welkom bij de groep! :)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Grootste probleem denk ik is dat de game zo uitgespeeld is en dat er niks te doen is verder. Dat betekent dat men leent of doorverkoopt aan elkaar en dat is echt heel slecht voor de verkoopcijfers

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina