Ik denk idd ook dat ze met deze slechte launch heel wat mensen weg hebben gejaagd die ze anders hadden kunnen binden, maar ik denk wel dat er wat aan populatie terug te winnen valt als ze wat promo dingetjes gaan doen zoals dit en misschien nog wat andere PR stuff. Maar jah, dan moet het spel wel eerst eindelijk eens soepel gaan draaien, en daar lijkt het bij lange na nog niet op. Wat betreft 343i, weinig tot geen vertrouwen, zelfs op dit moment nog laten ze zien er niks van te snappen. Ze kunnen de game dan uitbesteed hebben aan meerdere partijen (wat 343i nog steeds verantwoordelijk houdt), dan nog is dat geen verklaring voor de rare acties/ keuzes die ze op dit moment laten zien. Ze snappen het niet, ze kunnen het niet of ze willen het niet (geven het te weinig prioriteit).
Op dit moment kijk ik vooral heel erg uit naar de campaign van Halo 5. Ik merk gewoon met deel 1 weer hoe geweldig ik de campaign vind en dat vond ik ook van Halo 4. Echt zeer genoten van die campaign. Dus ik ga gewoon hetzelfde voor Halo 5 doen. Een toffe campaign verwachten en MP....zie ik allemaal. Vond de beta zelf verdomd goed spelen, voelde allemaal goed aan. Enige waar ik echt verbetering in wil zien is de graphics en dan vooral die zeer lelijke aliasing. Zeker wanneer ik zie hoe strak alles is in de Halo 1 t/m 4 campaigns en online.
Ik snap niet dat sommige de Halo 4 campaign goed vonden. Het verhaal en de dialogen waren echt slecht en je kon het verhaal pas echt snappen als je bepaalde dingen op internet op zocht. Geen interessante vernieuwingen, de Forerunner wapens waren niet erg vernieuwend, de vijanden waren ook niet echt boeiend en er waren geen nieuwe voertuigen. Veel minder open sanbox battles die Halo juist zo tof maakte. Maar het allerslechtste was wel het eindgevecht. Je speelt het spel uit met een fucking QTE -_-'.
Haha, wauw... ik heb nu ook een gratis maand gekregen als dank dat ik Halo nog steun (al serieus maanden niet meer aangeraakt ). Ik heb gvd wel paar dagen terug nog lopen verlengen, hadden ze dat niet eerder kunnen doen!
Halo 4 campaign was ook Halo onwaardig, kan mij er niet eens veel meer van herinneren zo matig was het. Het enige wat mij echt is bijgebleven zijn die trieste quick time events.
Nou nou.. Die QTE's vielen nou wel mee, misschien 2x in de campaign gezien. De vijanden vond ik behoorlijk saai en hadden geen persoonlijkheid zoals de Covenant.
Als je alle Halo boeken gelezen had dan was het verhaal van Halo 4 erg goed. Ik vond het in ieder geval een hele toffe campaign. Als je dat niet had gedaan, however, dan was de game inderdaad een warrig geheel. Overigens heb ik met het oog op Halo 5 juist wel veel vertrouwen in 343I. De beta was echt geweldig: ik heb nog nooit een echte beta (dus niet een demo a la hardline) gespeeld die zo compleet en goed voelde. Wat betreft de MCC: daar heb ik ook de hoop voor opgegeven. Ze schijnen op het moment gewoon de hele multiplayer code opnieuw aan het schrijven te zijn. Hopelijk werkt het, maar ik denk het niet.
Ik vond de campaign juist erg goed! Heel andere stijl die me zeer aanspraak. Die scherpe en mysterieuze muziekjes, al die lichtjes, grafische stijl heel strak allemaal. Vijanden misschien een beetje saai als "ras" maar het design vond ik top. Alleen het einde vond ik dan weer een beetje gaar. QTE zijn me ook niet echt bijgebleven nee, waren er maar een paar gelukkig.
Ik denk er juist exact het tegenovergestelde van. Vond de Forerunners en hun wapens juist heel erg tof, de gebieden waren fucking nice. Het enige mindere was die eindbaas...tja....welke eindbaas.
Haha my bad. Ik was sowieso de naam van die gekken helemaal kwijt effe en toen zag ik die naam...en het kwam mij bekend voor.
Ik heb echt genoten van de SP van H1 t/m H3, en heb die vaak gespeeld, was gewoon lekker om in co-op te doen. Maar H4? 1 keer en nooit meer aangeraakt die SP. Saai, totaal niet boeiend....gewoon slechtste Halo SP tot nu. Dat is inclusief Reach, ODST en Wars.
Ik vind het ook zeker de slechtste SP in de serie, maar dat maakt het nog geen slechte Single Player. Alle Halo campaigns zijn imo van een hoog niveau.
Lastige koek, maar: 1. Halo 1 2. Halo 3 3. Halo 2 4. Halo 4 5. Halo Reach 6. Halo ODST Qua SP IMO 1. Halo 2 2. Halo 3 3. Halo 1 4. Halo 4 5. Halo Reach Qua MP IMO
"Over the past few weeks, we’ve been completing work on the upcoming content update, which will improve stability, matchmaking, the party and invite system, and more. As we announced previously, this content update includes fundamental changes to the aforementioned systems, and making and validating these changes requires substantial time beyond what was required for prior updates. We’re happy with the progress on the next CU, with significant progress being made on big and small issues, and we’re being diligent in gameplay and stress testing to ensure that it is a meaningful update. While we haven’t yet locked an exact release date of this CU, the work is in its final stages of testing and bug squashing is well underway. The next time we communicate regarding the status of the upcoming CU, we will provide a definitive timeframe for its availability." blablablabla....week na week, maand na maand dezelfde crap!!! updates over aankomende updates!!! geen patch voor aankomend weekend dus, lekker slim met al die mensen die de MCC voor cheap gaan oppikken met de sale. F&*k 343, bom erop!! https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/halo-community-update-2-18-15
Long read, maar gedetailleerde weergave van alles rondom de mcc de eerste 100 dagen http://teambeyond.net/halo-the-master-chief-collection-100-days-later/
Halo CE campaign net in solo op Heroic uitgespeeld. Blijft een top campaign en een paar stukken waren nog best uitdagend ook. Morgenavond of in het weekend met Halo 2 beginnen.