En toch blijven we lekker spelen Maar die Queens Wrath 2.0 komt vast wel terug.... alleen verwacht ik die pas met de HoW en tsja die Trials of Osiris zullen vast wel eens langskomen met Comet ofzo. Het blijft allemaal natuurlijk wel weird, je kan allemaal extra content online vinden die gewoon wel in de game zit maar niet speelbaar is. Best wel slordig voor zo'n grote studio. Daarnaast maar 2/3 exotic wapens per DLC is toch wel erg magertjes.
Xur was amazing vandaag. Eindelijk heavy! Wat was er teleurstellend aan dan? Heb btw die Iron Banner shotgun gekocht en gereforged naar void met Final Round + Hammer Forged + Shot Package. Ben benieuwd hoe dit ding gaat ownen. Jammer van het element maar goed, die perks zijn wel perfect.
Sjah, mensen klagen altijd als er geen horen gekocht wordt. OK, die NLB is ook bagger de hele tijd, maar veel meer leuks is er niet voor de langere spelers
Goed, er was een NLB, maar buiten dat om, had Xur genoeg tofs. Vooral de Heavy. Gezien jij 150 coins er doorheen hebt geramd, mag jij niet klagen volgens mij?
Gisteren 520 heavy ammo packs ingeslagen (heb nog 25+ SC's over) 3 chest engrams (Heart if the Praxic fire, chrest of alpha lupi titan en armamentarium. Miste de eerste twee nog) Insurmountable skullfort geupgrade Achlyophage symbiote geupgrade (upgrade heeft max discipline van 128.) Goede shoppingspree voor mij. Ben een tevreden klant Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik mocht ook niet klagen. Crest of Alpha Lupi voor de Titan, Voidfang Vestments voor de Warlock. Schoentjes voor de Hunter, want die miste ik nog. Totaal van 4 Chest engrams gekocht, 3 chests die ik nog niet had. Lucky Raspberry, Starfire Protocol, Armamentarium. Dat, en 100 Heavy packs per karakter.
4 chest engrams gekocht. Ik hoopte op Heart of praxis fire, maar wat krijg ik? - starfire protocol - lucky raspberry (al tig keer gehad) - 2x armamentum Fuck you rng, ik heb niet eens een titan! ;-)
Beter maak je dan een Titan beetje variatie. Heb ook de crux binnen, beetje jammer dat het zo'n matig wapen is...
Absoluut niet! Heb nu 300 nog wat pakjes en 50 coins over. Meer dan genoeg. Valt ook weinig meer te kopen als je bijna alles hebt. Ging mij er meer om dat Xur dus (blijkbaar) wel een vast schema heeft wat hij verkoopt. Deze week zou Hard Light op het programma staan. Is handmatig veranderd naar de No Land Beyond. De DLC wapens vallen gewoon tegen en dat is jammer. Nu hoeven ze niet perse beter te zijn dan de "oude" maar IETS meer power had gemogen.. Ik heb Crota op Hard tot nu toe elke week 3 keer plat kunnen krijgen. Daarna wat mensen geholpen.. Crux heb ik nog niet maar dat komt nog wel een keer. Jij hebt de Crux na.. vier keer Crota? Jij mag niks meer zeggen ... maar tis inderdaad een waardeloos wapen. Jammer dat hij totaal niet op kan boksen met de Mythoclast.
O! Ja, klopt. De tweede week ben ik inderdaad gestart. Ben daar wel blij om... Jullie waren uren bezig tot die tacktiek in gebruik werd genomen. Miste nog wat wapens en Exotics... ach, vind Normal veel leuker om te doen dan Hard.
Was m'n 3e keer, en tweede keer met dat karakter aangezien je de shader nodig hebt... Maar het wapen is best wel underwhelming... je moet crit kills maken voor die explosie met een auto-rifle die een gigantisch hoge fire-rate heeft, voor de rest wel grappig maar zeker geen Vex.
Nechrochasm is Shit. Het enige wat ie doet is Vault space opslokken bij mij. Ik ga hem niet dismantlen, want wie weet wat ze er nog mee gaan doen.
Gisteren deze badboy gekregen uit een iron banner match. (Soms worden de MVP's toch beloond haha). Heerlijke roll: + Arc rocket launcher + 331 attack + Tracking + Clown Cartridge - RoF is wel minder - 1 shell per magazine Sent from my iPhone using Tapatalk
Wie wil nog meer meedoen? Gaat om Crota op normal om deze flawless te doen. Datum en tijd komt nog! Lijkt me goed om een dag in het weekend te prikken. @Nightbringer @bulletproof010 @Raafie wie o wie .