1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    same problem here...
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Leeft de vita bij jullie nog? Zag laatst een video van aankomende games en kon er geen eentje van!!
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tijdje geleden al verkocht. Deed er helemaal niks meer mee
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Toevallig vorige week weer eens opgestart en sindsdien ook weer dagelijks, dankzij Rayman Legends.

    No way dat ik mijn Vita verkoop. Eerste handheld die ik ook echt wil houden.<3
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is natuurlijk niet meer wat het is geweest, maar ja hij leeft zeker nog. Sterker, dat ding ligt nu nog steeds altijd binnen handbereik. :cool:

    Moet maar eens verder met mijn Persona 4 Platinum run.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ooit speel ik Danganronpa 2 uit. Voor de rest is het een aandenken aan Persona 4.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe bedoel je ooit? NU UITSPELEN.
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Bij mij ligt die ook al lange tijd niets meer te doen helaas. Probeerde weer even met resogun, maar na een week ook weer terug in hoes en niet meer aangeraakt. Killzone ooit toen gekocht, volgens mij chapter 1 gespeeld en ook niet meer aangeraakt. Weet niet wat het is maar de magie is er een beetje af denk ik. Terwijl new 3ds wel m'n aandacht krijgt maar vind het zonde om te kopen omdat ik niet wil dat zelfde gebeurd als met de vita.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat trucje van Nintendo ben ik beu. Houd het gewoon lekker bij de 'oude' 3ds XL.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Haha ik speelde het meteen na deel een, dus was op een gegeven moment er een beetje klaar mee. Wel verder, want was meteen weer genius.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ook verkocht paar weken terug. En de 100,- die ik er nog voor kreeg gebruikt voor mijn PS4 :) Toch een stuk leuker
     
  12. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nu op de PS4 al aantal spellen waar ik nog aan moet beginnen, op de vita ook nog 15 spellen of zo. Momenteel weer veel bezig met Diablo 3 op de pc. Ik houd de Vita zeker, ga er zeker nog veel op spelen. Denk alleen al aan de vakantie.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Speel zeker nog vaak op de Vita, blijft een geweldig platform om onderweg of in bed op te spelen zonder concessies te hoeven maken. Spel aanbod is nog steeds zo gigantisch dat ik er niet aan toe kom om alle toppers te spelen.

    Apart, je speelde eerste juist zoveel op de Vita eerst. Misschien spellen spelen die je wel trekken? :+
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja het begin tijd met de vita was geweldig, zelfs zo dat ik me ps3 uit liet voor m'n vita. Ik speel ook games die ik leuk vind. Laatst Ratchet and clank trilogie, maar het weet me allemaal niet meer zo lang vast te houden.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ratchet & Clank? Ik heb die nu twee keer geprobeerd maar het draaide op sub 30FPS met redelijk wat input lag, kon het echt niet aan.

    Probeer Sly anders, echt hele solide serie :)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn Vita wordt zeker niet vergeten. Ik heb via plus ruim 40 spellen en daarnaast wil ik sowieso P4 uitspelen. Ik blijf het een te gekke handheld vinden.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben je nu nóg niet klaar met P4?:eek:
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben ook nog steeds niet klaar. Zit nog steeeeeeeeds in die eerste kasteel van hoe heet dat meisje ook al weer? Denk dat ik de game op easy gaat zetten, anders kom ik er nooit doorheen. Volgens mij, had ik het toen ook al een keertje gevraagd, maar heeft het niveau van spelen geen invloed op de trophys.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, je kunt de game gewoon op easy zetten.

    Maar het eerste kasteel? Damn....dat moet toch gewoon lukken? Desnoods loop je het kasteel vanaf het eerste level weer effe door zodat je wat extra XP krijgt en dus wat sterker wordt...
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En voor zover je dat nog niet hebt gedaan natuurlijk ook
    [​IMG]

    Neem de volledige controle over van je party, ipv de AI zelf aan te laten modderen. (of was dat al de standaard instelling... ik weet het niet meer 8))
     

Deel Deze Pagina