Evolve

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 12 feb 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Morgen en overmorgen zal ik denk ik ook wel online zijn voor wat evolve mocht er iemand dan kunnen

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Voeg mij maar toe, ben altijd wel in voor een paar potjes als ik Evolve aan het spelen ben

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben vanavond pas na middernacht online ivm werk, morgen en dinsdag heb ik meer tijd om evolve te spelen.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Nightbringer en Rampage vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Afgezet toen ie dom begon te doen over de " extensive dlc". Duidelijk alleen maar een filmpje om te gaan haten op de industrie.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, je kunt zeggen wat je wil maar ik lees genoeg over Evolve en de grote hoeveelheid DLC die game heeft... (wat normaal zou zijn voor een F2P game)

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is alleen geen DLC.

10. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Wat is het dan?

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vlugge en totaal onnodige skins die gemaakt zijn door een art team dat de laatste maand ofzo niks meer te doen had. Technisch gezien is het downloadable content, maar er is geen enkele reden om maar ook 1 van die skins te kopen.

Er zit in dit spel zeker te weinig content om 60 euro te rechtvaardigen, maar het is onzinnig dat die paar skins zo belangrijk zijn als kritiekpunt terwijl er niet gesproken wordt over wat er dan gratis bij komt.

12. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    15 euro voor een nieuw monster wat lang voor de release al bekend was, terwijl er maar 3 monsters zijn is gigantisch geld melkerij.
    Zegt eigenlijk al genoeg over de rest van de karigheid van het spel, wacht maar op een dlc met nieuwe modes en maps, 20 euro.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee want die maps komen al gratis als DLC.
    Heb het gevoel dat veel mensen reviews en artikelen napraten dan zelf uitzoeken hoe het zit.
    Ik heb de game niet en ben het ook niet van plan. Maar heb wel research gedaan na alle ophef. En eigenlijk valt dat best wel mee. Eigenlijk doen vele andere games het een stuk erger. Sowieso gratis DLC maps is wat iedere MP game moet doen.

Daarnaast als iemand van je friendlist dat monster koopt. Dan kan je altijd nog met diegene spelen of tegen hem. Je kan er alleen niet zelf mee spelen. Is ook bij veel andere games anders. Die locken je er dan helemaal uit gelijk.

Keur DLC verder niet echt goed. Zie het liever verdwijnen of via gratis updates. Maar de focus van de discussie overal is de DLC van deze game. Waar het eigenlijk nog best "oke" is ten opzichte van iedere andere game die uitkomt.

Laatst bewerkt: 23 feb 2015
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Dat begint ook wel vervelend te worden. Ik snap best dat er kritiek op dit spel is, maar doe dat dan niet op misinformatie of zonder ook de andere kant te belichten. Joe (niet die angry) noemde in zijn review ook dat de devs beter een campaign ipv die dlc erin had kunnen stoppen. Alsof dat ook maar enigszins hetzelfde is...

Er zijn genoeg zaken die niet goed gedaan zijn. Dan is het zonde om de game af te rekenen op wat in mijn ogen onzin en irrelevant is.

15. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    ....

Ik heb 20 uur op de game zitten en kan je vertellen dat dat echt meer als genoeg is...
    Het word allemaal gigantisch repetitief precies zoals angry joe zegt.

Als ik de game fysiek had was die al een week terug de deur uit gegaan.
    Ik heb er zelf 30 euro voor betaald, dan alsnog kun je games voor minder geld kopen waar je 10x zoveel meer speel plezier aan hebt.

In mijn ogen is het allemaal lazy geldmelkerij.

Als er nou gelijk vanaf release, 5-6 monsters waren en meer mappen(die ook variƫren van groot naar klein)
    Dan zou de game 't echt waard zijn en zou ik er sowieso veel meer uren in steken, 3 monsters is voor mij echt te weinig en als je daar eenmaal doorheen bent worden de hunters ook niet veel boeiender.

De eerste 5-10 heb je er wel echt veel plezier aan, alles daarna begint al gauw repetitief te worden.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan zou je moeten weten dat er nieuwe maps en game modes aan komen ;) voor niks. Elke map en gamemode die erbij komt, wordt gratis. Blijkbaar weet iemand die de game niet heeft het dus beter dan jij.

Het spel is zo leuk als de mensen die het spelen :) Hoop vooral dat de matchmaking en balancing snel verbeterd wordt en dan is er gewoon een heel tof spel dat ik voor 25-30 euro echt wel een aanrader vind.

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alsnog is 15 euro voor 1 monster gewoon veel dan. Dan kunnen ze het wel "goedmaken" met gratis maps.. Nah. Geef mij maar Dota2 model voor MP only games

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk is dat teveel. Maar alleen maar focussen op dat gaat me wat te ver. Zeker ten opzichte van andere games. Wat ik veel op het internet zie gebeuren.
    Lijkt wel of er een soort hetze is ontstaan naar de DLC van deze game. En heb het gevoel dat 90% van mensen die roepen gewoon omdat ze er iets over gehoord hebben.
    Meer MP games moeten gratis maps geven als DLC. Blijft de community intact in de server rotatie en matchmaking.

Denk altijd hetzelfde over Battlefield. De DLC maps komen uit. Iedereen speelt non stop voor 3 weken en dan gaan de meeste custom servers weer terug naar vanilla maps. Omdat daar toch de meeste mensen nog zitten. Dan zit je met een mappack die weinig servers heeft als je ze een keer wilt spelen. Zonde. Maak die maps gratis en probeer dan met microtransacties geld te verdienen.
    En dan bedoel ik, niet op wapens etc maar op customization. Wil jij 2 euro betalen voor een speciale paint op je wapen of een euro voor een emblem. Be my guest. Bij CSGO is dat echt een ding geworden. Niemand heeft er last van. Mensen beslissen lekker zelf of ze daar geld aan willen geven en de community qua maps en modes blijft lekker bij elkaar.

Laatst bewerkt: 23 feb 2015
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja 15 euro is ook echt teveel. Zou minstens dan 2 monsters moeten zijn, maar dat zal wel niet.

20. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Waarom doen ze dit niet gelijk?
    Tegen de tijd dat die mappen en modus dan uitkomen zijn er al veel betere games uit.

Ik bekijk de game hoe die er nu voor staat, niet over 1-2maand(en)

Deel Deze Pagina