Tuurlijk is dat teveel. Maar alleen maar focussen op dat gaat me wat te ver. Zeker ten opzichte van andere games. Wat ik veel op het internet zie gebeuren.
Lijkt wel of er een soort hetze is ontstaan naar de DLC van deze game. En heb het gevoel dat 90% van mensen die roepen gewoon omdat ze er iets over gehoord hebben.
Meer MP games moeten gratis maps geven als DLC. Blijft de community intact in de server rotatie en matchmaking.
Denk altijd hetzelfde over Battlefield. De DLC maps komen uit. Iedereen speelt non stop voor 3 weken en dan gaan de meeste custom servers weer terug naar vanilla maps. Omdat daar toch de meeste mensen nog zitten. Dan zit je met een mappack die weinig servers heeft als je ze een keer wilt spelen. Zonde. Maak die maps gratis en probeer dan met microtransacties geld te verdienen.
En dan bedoel ik, niet op wapens etc maar op customization. Wil jij 2 euro betalen voor een speciale paint op je wapen of een euro voor een emblem. Be my guest. Bij CSGO is dat echt een ding geworden. Niemand heeft er last van. Mensen beslissen lekker zelf of ze daar geld aan willen geven en de community qua maps en modes blijft lekker bij elkaar.
Laatst bewerkt: 23 feb 2015