kwamen teveel andere games tussendoor, zonde eigenlijk. Zit vast in het gevecht tegen Spoiler http://megamitensei.wikia.com/wiki/Shadow_Mitsuo drie keer geprobeerd nu....
Ha, daar zat ik ook effe vast! Was gewoonweg te sterk voor me. Heb effe wat leveltjes gegrind; 2 was genoeg en toen had ik em in 1 keer neer.
Kasteel van yukiko zit ik vast en heb idd al aangepast van ai naar zelf. Maar damn eindbaas blijft te lastig. Kasteel al 4 of 5 keer opnieuw gedaan. Edit: waar kan je difficulty veranderen? Kan nergens zien. Ga me niet vertellen dat ik opnieuw moet beginnen daarvoor..,
Nadat je de game hebt uitgespeeld kun je de game opnieuw starten waarbij je je compendium en een paar andere stats behoudt. Dat gaat via je oude savefile waarmee je de game dus hebt uitgespeeld, dus nu zomaar een new game starten vanuit het main menu zal niet werken. (wel natuurlijk om dan vanaf het begin de difficulty lager te zetten, maar dan zul je alsnog niet *tijdens* het spelen de difficulty kunnen veranderen)
7 uur maar? Pff dat is niks bij P4G. Of doorbikkelen. Misschien dat een YT filmpje helpt om een feel te krijgen voor wat je moet doen. (niet bang zijn om te blocken bv ) Daar waar jij zit wordt trouwens door een hoop mensen gezien als een van de moeilijkste delen van de game, dus als je hier eenmaal voorbij bent moet het redelijk prima lukken. Games die je gratis hebt verkregen via PS+? Nee.
Heb je ooit wel nieuwe armor en wapens gekocht? Misschien dat het je daarom niet lukt, te weinig damage doen en te veel damage ontvangen.
Haha nee nee nee!! Ik kom er wel weer in, ooit En idd misschien effe nieuwe wapens en armor kopen haha (wist niet dat dat kon )
YAAAAAAAAA lang van dit moment gedroomd om het hier te kunnen posten maar dan eindelijk wordt get. werkelijk: verslagen!
Nieuwe armor en wapens hebben geholpen? edit: Misschien de naam van wie je verslagen hebt wel even in een spoiler zetten?
Nope de aanval van chie heeft geholpen, musanogwat. Zit ff op ipad dus kon de spoiler tags niet vinden, naam eventjes weggehaald voor zekerheid.