Hmm komt me chef net naar me toe... T is morgen toch resetdag van dat stomme computerspel wat je speelt... Nou t is rustig dus je ken lekker gaan gamen hoor en neem woensdag ook maar vrij Nou vooruit dan maar hahaha
Nee er is gewoon totaal niks te doen momenteel ... En wil hier ook weg ben bezig met ander werk zoeken dus als alles meezit hebk binne 2 maanden wel wat anders
Noteer mij maar. Lvl 32 titan met alle wapens maxed behalve gjalla Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik zou al veel meer tevreden zijn met een verdubbeling van de content mja volgens mij behoor ik ook wel tot een kleine groep met 800/900 uur aan gameplay. Er is nu geen progressie meer
Jep. Meer content zou de game zeker ten goede komen. Dubbele Raid Gear setjes, meer Exotics... gewoon meer. Enige waar ik me mee bezig houd is m'n Exotics upgraden, bounties doen en dan is het klaar. Wat mensen helpen in de Raid of Crucible... ben altijd blij als het dinsdag is Kom op met die Heart of the Praxic Fire... Enige wat ik nog mis!
Dan is het gewoon wachten op de nieuwe content, er is in theorie wel altijd wat te doen, al moet je daar ook zin in hebben. Als ik m'n Warlock 32 heb en dan ooit toch eens die hunger/horn heb dan ben ik wel tevreden.
Bounties ben ik nu al wel een tijdje klaar mee eigenlijk. Paar weken niet meer gedaan. Maar zoals die vid zegt er is altijd wel een "virtual chore" om te doen. En het voelt ook niet goed als ik in die hele week geen een Nightfall, weekly etc heb gedaan.
Nah dat valt ook wel mee. Kan heus wel een nightfall missen of wat raids. Deze week ook niet alles gedaan. Maar om helemaal niks te doen na de reset. Daar kan ik ook niet tegen. En daarnaast is het ook wel leuk om te spelen. Alleen de nightfall deze week niet. Daarom ook niet 3x gedaan. Maar was donderdag wel weer "klaar" en lekker weer BF4 gespeeld.
Hmm, ik heb echt niks meer qua content om voor te spelen dus dat is het voor mij (nu) niet meer. Mja, ik heb dan ook al veels te veel uren ingelogd snap wel waar die uitspraak idd vandaan komt, want zo was het wel een tijd lang. Nu is er gewoon geen content meer om voor te spelen. Puur omdat ik het een tof spelletje blijf vinden start ik wel een raid of weekly op