Ik ben er dan of ik help mee zijn twee totaal andere dingen. Heb vandaag al een schijt humeur... was al bezig. Hoef niet gelijk m'n "taken" te laten vallen zodra jij er bent? Toch? Beetje een hoop gezever
Nee hoor, maar wij zaten nu op jullie te wachten voor bijna een uur . Gingen er wel van uit dat jullie mee wilden doen en kon ook niet de party in komen om het te vragen. Mja, nog iemand zin in een normal crota run?
Hey ik ben nieuw met het raiden in Destiny, maar zou wel een keertje willen aanhaken in een normal run. Is er vanavond toevallig een run? Heb een lvl 30 hunter.
Beter om de raid te doen met communicatie en mensen die het al vaak genoeg gedaan hebben toch dan met een LFG groep toch ?
Sorry, heb echt een schijt bui vandaag Inmiddels wel wat afgekoeld... snap dat wachten vervelend is maar zat met 5 andere midden in de Raid. We hadden 2 in de party die er niet waren. Stuur anders ff een berichtje als je de party wil joinen? Had de beheerder wel ruimte gemaakt
Geen probleem hoor Ging net gewoon echt niet Crota's power was over 9000 Servers worden nu ook ge-update btw, dus ik zou nu niks starten.
Van 19:00 tot 21:00 plat toch? Dan zal alles wel klote lopen tot die tijd... Daarna ook wel. Ga eerst is kijken of ik een Crota hard CP kan bemachtigen ergens Wil die 3x doen... toch zonde als ik niet die Necrochasm heb...