Van 19:00 tot 21:00 Nederlandse tijd dus. Vermoedelijk gaat het hier om update 1.1.1: https://www.bungie.net/en/News/News?aid=12599 EDIT: blijkbaar alleen voorbereidingen.
Die brug "cheesed" jou behoorlijk Gewoon een Thrall die loopt te zieken en even een tegeltje weghaalt
Dat was hybrid ik stond daar rustig mijn juju leeg te knallen. Zag tijdens het potje niet zo goed wat er gebeurde eigenlijk, dus wel grappig om dat nu terug te zien
Fatebringer heeft ook echt een lage droprate volgens mij, maar als je wekelijks met 3 poppetjes de hard raid gedaan hebt kan je het toch bijna niet missen? En de horn is gewoon geluk. Kan overal droppen, maar ook helemaal nergens. Let maar op als ie eenmaal valt, dan vallen ze met bosjes voor je
Fatebringer, hou toch op... Zeker de laatste 6 tot 8 weken iedere week 3 keer de Templar gedaan. Geen enkele drop. Voor mij, althans.
Je hebt natuurlijk elke week die kleine kans. Het is daardoor telkens hopen dat je de gelukkige bent, maar ik dacht dat het bij Crota anders zou zijn. Dat de kans van bepaalde wapens of armor groter zou worden als je het nog niet had. Blijkbaar niet
Het is nou eenmaal random, maar dit is ook precies de reden waarom het zo frustrerend is (mede door het feit dat er geen trade-system is) Het is gewoon gaar als mensen die het wapen al hebben het wapen keer op keer weer krijgen en jij nog steeds op je eerste drop zit te wachten...