Ik raad je ook aan om eens een episode te proberen. Die microtransacties waarover je het hebt wordt nl. zwaar overdreven. Je hebt idd Life Crystals, maar deze zijn enkel van toepassing op de Raid Mode. Daar komt nog eens bij dat je 3 Life Crystals kunt verdienen elke dag, door het spelen van de daily Raid missies, en buiten dat gebruik je zo'n Life Crystal enkel als een continue wanneer je in een Raid missie het loodje legt. Ik persoonlijk vind de Life Crystals dan ook totaal overbodig, aangezien de opzet van Raid missies juist is dat je zo'n missie "overleeft" met 1 leven. Wanneer ik dus het loodje leg dan speel ik de missie gewoon opnieuw ipv een continue, ik heb dus ook nog geen enkele Crystal gebruikt. Snap de ophef wel maar in principe heb je de Crystals geeneens nodig.
Buiten dat vind ik de main story tot nu toe erg vermakelijk en is de game vooralsnog een stuk beter als deeltje 6. Ik heb op de PS4 ook geen last van bugs of framedrops en alhoewel de game grafisch geen The Order is, ziet de game er toch wel redelijk uit. Ik stoor me iig niet aan de graphics.
Laatst bewerkt: 27 feb 2015