Gothalion is helemaal bij haha. Zit nu al 5 minuten met zijn telefoon te kutten Betekent trouwens wel dat je nooit meer iemand mag horen zeggen "ik moet even een [insert item] ophalen" je kan het altijd switchen nu
Nice! Volgende week Sepiks met Arc Burn als Nightfall en helaas de Weekly alleen met Lightswitch en Angry .
fatebringer, light of the abyss, song of ir yut, voor de variatie ik ben gek op Arc nightfalls, want fatebringer
Oooooo, die Nightfall ja Heb echt lang naar je post gekeken en ineens viel het muntje. Heb nu alle Exotics En toch blijf ik spelen... had het eigenlijk niet verwacht. Ben gewoon verslaafd
Gister de trial gespeeld en ook gelijk maar het spel gehaald. Super gaaf! Ben een Titan level 5 nu =) Alleen wilde ik net weer even spelen maar bij het opstarten van het spel krijg ik opeens de hele tijd error-codes :/
Iemand enig idee wat je kan doen aan de error: Gisteravond totaal geen probleem met inloggen en spelen en nu kan ik ineens niet meer inloggen
Ik heb de hele tijd caterpillar error. Kan nauwelijks inloggen en als het al lukt word ik er na 1 minuut afgegooid. Is daar een oplossing voor? Of wordt dat vanzelf weer gefixt ofzo? Helpt helaas niet toch bedankt
Nog niet eerder last van gehad maar vandaag ook hier constant de catterpillar error. Niet te spelen zo.
Hele dag gespeeld, geen enkele error hier. Maar, zo nu en dan lijkt het totaal willekeurig te zijn. Ene dag komt er een complete encyclopedie aan diersoorten voorbij, terwijl er de volgende dag 0,0 aan de hand is met exact dezelfde instellingen... Nee Bungie, het ligt inderdaad aan ons.