Ok hier spreekt een Halo newbie (qua lore) maar in het begin van Halo 2.... Spoiler Die Spartan Hunter....lijkt nogal op die dude die je op de cover van Halo 5 ziet. Of ben ik waaaaaay off?
Deze zou ergens in februari moeten komen, is geen exacte datum gegeven. Ze hebben nog enkele dagen de tijd dus, maar het laatste nieuws is nu dat we volgende week te horen krijgen in welke tijdsperiode de patch waarschijnlijk gaat komen.......
weekend sale - mcc voor 40E (ze hebben de korting verandert van 60 naar 40 % ) http://www.xbox.com/nl-NL/promotions/sales/ultimate-game-sale
Spoiler Heb het ook op een andere forum gevraagd en die zeggen dat het inderdaad dezelfde dude is. gaaf!
Ah dus eigenlijk is hij nooit aanwezig geweest in Halo 2? Ben nu bij chapter 6 The Arbiter. Man man..dit blijft ook echt een top campaign.
Nee, het filmpje speelt zich ook niet af vóór Halo 2 getuige het feit dat hij zegt 'But in time I named him ally, even friend.'. Dit deed hij in H2. Blijkbaar gaan deze Spartans en the Arbiter dus een rol spelen in H5. /edit: haha, dat was al lang bekend zie ik. Ben benieuwd naar het verhaal, en hoe MC dan verdwijnt.
Ooooh idd. Het is The Arbiter Spoiler Waar jij later in de game zelf als speelt he? die dat zegt he, kan nog tof gaan worden dat verhaal in 5.
Wanneer heb je de game gekocht online? Want een vriend van mij kan Dying Light nog steeds niet kopen, net als gisteren. Hij krijgt alleen maar gekke errors. En het service alert is er nog steeds waar er problemen zijn met het kopen en gebruiken van content. En dat klopt ook, want ik kan Trials Fusion niet eens spelen want hij kan de update niet binnen halen...wtf man.